8,3

3 reviews over Appartement Hapimag Stadtresidenz Paris in het Nederlands

Centrale ligging

w.schoolderman, 4-9-2014

Ligging zeer centraal bij het Louvre en de Hallen.Veel restaurants en winkeltjes in de buurt.Eigen parkeergarage.

Wel moeilijk te vinden maar de Tomtom biedt uitkomst.Wij hadden een 2 kamer appartement.Is voldoende ruim,ook met apart toilet.Prima bedden en totaal geen last van lawaai van de stad.Nieuwe TV met vnl Duitse zenders(en BVN).

Gereisd met partner in augustus 2014

Dit viel nu tegen!!

s. wentink, 11-8-2013

In het verleden, 8 en 5 jaar geleden, bij Hapimag Paris 2x geweest. We hadden toen mooie, goed ingerichte (zij het wat klassiek) één-kamerappartementen. Nu hadden we een nieuw ingericht appartement, maar die was tevens veel kleiner geworden. Dus ik denk dat ze van de bestaande ruime appartementen méér nieuwe appartementen hebben gemaakt. Er bestaan, geloof ik, ook nog oude appartementen.

Het opklapbare bed had veel te harde matrassen!! De eettafel leunde aan een kant op een latje op de muur en viel er steeds af.....Eén van de gordijn en was bovenaan stuk. De deur van het vaatwassertje dat net boven de vloer zit en wat dus heel onhandig is, was stuk. Dit laatste heeft men hersteld, de andere dingen niet.

De ligging van het resort is fantastisch centraal! De, heel krappe, parkeergarage is verder prima.

Gereisd met partner in januari 2013

Prettig verblijf op perfecte locatie

Sunshine87, 1-4-2013

Nette accommodatie op centrale ligging midden in het centrum van Parijs.

Inpandige parkeergarage.

Schone en ruime kamers/appartementen.

Gereisd met partner in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hapimag Stadtresidenz Paris in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hapimag Stadtresidenz Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hapimag Stadtresidenz Paris scoort een 8.25 uit 10 op basis van 3 reviews.