6,8

Matig

11 reviews over Hotel Green in het Nederlands

Lisanne en Floris, 17-4-2008

Wij zijn hier al weer een paar jaartjes geleden geweest, te weten juni 2004.

Goed hotel voor de prijs. Je zit redelijk dicht bij een metro. Je kun gratis parkeren. hotel is niet bijzonder, maar dat hoeft ook niet voor die prijs.

Gereisd met vrienden in juni 2004

Rebecca, 16-9-2006

Erg gezellig hotel. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Het eten is ook gewoon goed. Je moet niet al teveel luxe willen. Het metrostation ligt dicht in de buurt en die brengt je heel snel naar Parijs of naar Disneyland. Erg goed te doen!!Ik zou zo weer een keer gaan
Gereisd anders in september 2006

R., 8-5-2006

Goed en eenvoudig hotel. Nette en schone kamers. Voor mensen die het centrum van Parijs willen opzoeken of een dagje naar Disneyland willen is dit een ideaal hotel.

De ligging t.o.z. van de metro is goed te doen, al is het wel een stukje (10 min) lopen (hotel ligt op een berg).

Gereisd met partner in mei 2006

Verginia, 1-12-2005

Op deze site van vakantiereiswijzer heb ik informatie vernomen over Hotel Green. De reacties die ik vernomen heb zijn correct. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Het hotel is heel eenvoudig maar schoon en het ontbijt is goed. Voor wie niet te veel verwacht is dit een perfect hotel.
Gereisd anders in december 2005

Lisette, Agnes en Mike, 28-11-2005

Wij zijn er nu al twee keer geweest !

In de zomer van 2002 voor een stedentrip en afgelopen zomer (2005)!

Deze zomer zijn we van s'ochtends tot s'avonds (23.00 uur) in Euro Disney geweest... Dan ben je alleen maar een bed en ontbijt nodig !

Trouwens, het is een makkie om van het hotel naar Eurodisney te rijden...

Is echt een hotel waar je niet alles van moet verwachten en voor de prijs vinden wij m oke !

Gereisd anders in november 2005

Roy, 3-8-2005

Is een leuk hotel om Parijs te bezoeken met de metro. De auto kan dan gratis bij het hotel staan. Kamers zijn schoon, personeel is behulpzaam. Ligt in een rustige buurt, vlak bij de A86
Gereisd anders in augustus 2005

p.j, 12-7-2005

we zijn net terug uit parijs. prima hotel voor een paar nachtjes, kamers zijn klein maar schoon. personeel heel vriendelijk en behulpzaam.binnen 10 min loop je naar de metro,ideaal.we zijn er voor de tweede keer geweest. best een aanrader.
Gereisd anders in juli 2005

manon, 20-6-2005

Prima hotel. Inderdaad de kamers zijn erg klein. Maar als je toch de hele dag op pad bent is het een prima hotel. Wij hebben er alleen maar geslapen. Eten deden we buiten de deur.
Gereisd anders in juni 2005

Rob, 26-12-2004

Redelijk hotel voor als je Parijs wil ontdekken met de metro met gratis parkeren en TV op de kamer en vlak bij metrostation en winkelcenrum.

Boeken dit hotel altijd op de terugweg vanuit zuid frankrijk gecombineerd met een dagje parijs.

Meer dan slapen en onbijten moet je niet doen en ook niet verwachten

Gereisd anders in december 2004

r, 25-11-2004

Erg kleine kamers (boven)

1x gegeten 's avonds, was wel ok voor een keertje. Als je met de auto naar Parijs gaat is de ligging heel goed, in 10 minuten ben je per metro in hartje centrum. Daarnaast kun je je auto gratis parkeren bij dit hotel

Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green scoort een 6.82 uit 10 op basis van 11 reviews.