Hotel Grand Hotel de l'Europe (blv.de Strasbourg) **

Hotel Grand Hotel de l'Europe (blv.de Strasbourg)
Grand Hotel de l'Europe (blv.de Strasbourg)
5,4

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Hotel de l'Europe (blv.de Strasbourg) bij:

7 reviews over Hotel Grand Hotel de l'Europe (blv.de Strasbourg) in het Nederlands

Best oké

Kelly, 12-10-2009

Vorig jaar mei zijn mijn oma en ik hier voor 4dagen geweest. Ik moet je vertellen dat ik er geen kwaad in zag. Het was perfect voor zo'n korte tijd. Overdag zagen we het hotel niet en 's avonds konden we gewoon lekker in bad of onder de douche en gaan slapen. Geen problemen mee gehad.
Gereisd met vrienden in oktober 2009

onvriendelijk

Ernst&Katrien, 17-2-2009

Voor Valentijn wilde ik graag mijn vriend verrassen met een leuk hotelletje in Parijs. Nu werk ik in het toerisme en kon ik voor een prikje naar dit hotel gaan, maar al bij aankomst zag ik al dat dit geen toppertje was. De dame bij de receptie had er volgens mij een sport van gemaakt toeristen te beliegen, dus als je iets vroeg, was het niet mogelijk of deed ze het gewoon niet (terwijl later bleek dat het wel mogelijk was). De kamers waren klein, schimmelplekken op het plafond, lauw water, tegels uit de badkamermuur en een kapotte kledingkast. Gelukkig spreek ik goed Frans, dus viel er nog iets te regelen, maar wees gewaarschuwd...
Gereisd met partner in februari 2009

Redelijk hotel met goede ligging

Lindsay, 2-12-2008

Ook wij hadden een met bloed bevlekt laken! We twijfelden eigenlijk aan onszelf maar konden niks vinden, nu ik de vorige recensie lees gruwel ik!

Wij verbleven in kamer 1 dus op de eerste verdieping, maar er was inderdaad geen nooduitgang zeer gevaarlijk als je hoger zit! Het personeel was chagrijnig, het water was koud als er te veel mensen stonden te douchen (dat gaat nogal snel met 8 verdiepingen natuurlijk) koud water was ook niet echt koud (als we wat wilden drinken). Bij de meeste hotels heb je een koelkastje op de kamer maar hier dus ook niet. Het enige positieve is de ligging! Het hotel ligt naast een metro station waar je op ongeveer 5 lijnen kunt stappen. Ook is het lopend goed te doen naar alle bekende attracties. Het bed vond ik ook goed, ik heb heerlijk geslapen maar dit verschilt per persoon/per kamer...

Het is erg goedkoop en aangezien je in een stad niet vaak op je hotelkamer zit is het best okay. Alleen die bloedvlek! Nee nooit meer Hotel de l'Europe!

Gereisd met partner in november 2008

SLECHT

Karin en Rob, 3-7-2008

Te veel slechte dingen op op te noemen, Bedden goor, gordijnen stuk, bloed op de overgordijnen. brandgaten in het dekbed, douche-kraan stuk, garderobe-kast niet open te krijgen, alle lampen stuk en als klap op de vuurpijl GEEN NOODUITGANG en dat met 8 etage's!!

Het enige positieve is dat het zeer centraal ligt.

Yvonne , 30-6-2008

Ben dit weekend in dit hotel geweest met een groep,het was ronduit slecht.We zaten op 5 hoog en er was geen nooduitgang.De kamer was om 4 uur nog niet klaar,de schoonmaakster reageerde dat op ons af.de douche deed het niet ,alleen het licht in de WC brandde,daar kom je sávonds pas achter dus alles op de tast,gordijnen sloten niet,sprei was verschikkelijk vis,vloerbedekking was heel erg vies,eigenlijk was álles verschikkelijk vies.Kast kon niet open,dus alles moest in de koffer blijven.Zochten een stopcontact,zagen uiteindelijk een loshangend geval aan de TV hangen.En zo hadden alle mensen van onze groep hun problemen,dus het lag niet alleen aan onze kamer.Een man achter de balie was ook erg onvriendelijk.De lift was piepklein en oud.Hier kom ik nooit meer.

G Dekkers, 27-6-2008

Mijn vrouw en ik hebben 4 dagen gelogeerd bij dit hotel.

Wij zijn er goed over te spreken.

De kamer, bed, douche en wc waren schoon.

Het ontbijt was frans dus croissant half stokbrood koffie/thee/chocolademelk en jus de orange.

Het personeel was vriendelijk.

Voor een goedkoop hotel was het goed.

Wij hebben het naar de zin gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Prima hotel voor een beetje geld !

G Dekkers, 27-6-2008

Voor een frans hotel is het een prima hotel.

De kamers zijn niet groot, maar voor te slapen heb je geen grote kamer nodig.

Wij mijn vrouw en ik hebben er 4 dagen gelogeerd en we hadden niets aan te merken.

De bedden , de douche en wc waren schoon.

De kamer zelf was ook schoon.

Ontbijt was ook goed croissant en half stokbrood met jam koffie/thee/chocomel en jus de orange

Het was een fijn frans hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel de l'Europe (blv.de Strasbourg) in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel de l'Europe (blv.de Strasbourg) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel de l'Europe (blv.de Strasbourg) scoort een 5.43 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: