7,4

6 reviews over Hotel Gotty Opera in het Nederlands

Yuri, 4-5-2008

We hebben hier 4 dagen gebivakeerd en het is ons enorm goed bevallen. Prima ligging, vriendelijk personeel en een parkeergarage om de hoek (als je hier wilt parkeren, geef dit dan aan bij de balie van het hotel). De kamers zijn niet erg groot, maar wel erg leuk. Origineel bahang en een prima badkamer. Uiteindelijk gaat het toch om Parijs, en niet de plek waar je slaapt? ;-) Kortom, een plek waar wij best eens terug zouden kunnen komen.
Gereisd met partner in april 2008

G. Kalf, 30-7-2007

Prima hotel in centrum Parijs. Zeer vriendelijk. Onze preferenties was helemaal rekening mee gehouden.
Gereisd anders in juli 2007

M. Karman, 19-7-2007

Klein, donker hotelletje. Kamers zijn klein, maar het moet gezegd wel schoon. De algemene ruimtes zijn slecht onderhouden en iet schoon. Ook veel kleine gebreken (lampen kapot en dergelijke).

Het ontbijt was matig te noemen.

Prijs kwaliteit is niet in verhouding.

Gereisd met partner in juli 2007

Heleen en Marieke, 5-8-2006

leuk hotel,heel vriendelijk personeel,heel behulpzaam,de kamers zijn niet erg groot,wel schone bedden en een minibar.5 minuten lopen van de metro,veel winkeltjes en restaurants in de buurt.we zijn 6 dagen geweest en er een prima tijd gehad.
Gereisd anders in augustus 2006

boelie045, 2-10-2004

leuk hoteltje
Gereisd anders in oktober 2004

Karin, 23-2-2004

Een knus romantisch hotelletje met vriendelijke mensen, heel behulpzaam.

De kamers zijn relatief klein maar goede bedden en schoon. De inrichting is heel frans en romantisch.Er is geen ontbijtbuffet, maar je krijgt een overheerlijk croissantje en petit pain en als je nog meer trek hebt, kun je gewoon wat extra vragen.

Gereisd anders in februari 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gotty Opera*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gotty Opera in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gotty Opera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gotty Opera scoort een 7.38 uit 10 op basis van 8 reviews.