Appartement France location **

France location

Onvoldoende

1 review over Appartement France location in het Nederlands

Fleur, 3-3-2007

Na een lange reis en vermoeide dag kregen we om 17.00 uur de sleutel van het appartement! Ik moest er gewoon van huilen (in combinatie met de vermoeidheid)

Het was ontzettend klein, een klein raampje maar om naar buiten te kijken, stapelbed die de kamer heel klein maakte en je niet makkelijk langs kon met je spullen. Wij hebben op de slaapbank geslapen.

De badkamer was sterk verouderd. Behang op de muur en boven de wc de boiler, waar je bijna je kop aan stoote.

Ik was heel blij dat ik slippers bij me had!! Het was gewoon heel smoezelig en heel oud en klein!

De lokatie was super, vlakbij de bushalte, bakker, supermarkt en kroegjes.

Maar ik zou hier nooit meer van me leven naar toe gaan! we wilde wegens omstandigheden low budget op vakantie! volgend jaar betaal ik 100 euro meer en zit ik waarschijnlijk wel naar me zin!!

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement France location in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement France location zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement France location scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: