Hotel Eiffel Seine ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eiffel Seine bij:

3 reviews over Hotel Eiffel Seine in het Nederlands

Ideaal hotelletje voor citytripje

Ingrid, 22-12-2008

We logeerden dit weekend in dit hotel.

Alles heel netjes, zeer vriendelijk personeel.

Vrij uitgebreid ontbijt.

Ideale ligging bij eiffeltoren en Seine en tegen metrosation.

De kamers zijn inderdaad niet erg groot maar je bent toch heel de dag op stap.

Gereisd met partner in december 2008

super hotel

N.M, 6-8-2008

super leuk hotel ! zeer proper ! ideale ligging ! aanrader ! alleen de kamer zijn vrij klein,.....
Gereisd met partner in augustus 2008

Jennifer, 20-8-2007

Samen met mijn vriend heb ik een weekendje doorgebracht in dit hotel. Vooral de ligging en service zijn echt top!

Het hotel zit "om de hoek" bij de Eiffeltoren (en alle andere bezienswaardigheden) en ligt naast metro station Bir Hakeim (dus geen gesjouw met koffers!).

Wat betreftde service: Zeer klantvriendelijk personeel, spreken goed engels en zijn behulpzaam. Voor een zoekgeraakte hoefden we niets te betalen!

De kamers zijn modern en nieuw. Elke dag wordt alles netjes schoon gemaakt en wordt shampoo en douchegel aangevuld. De kamers zijn niet groot maar ervan uitgaande dat je de hele dag op pad bent is dat totaal geen probleem!

Kortom, dit hotel is echt een aanrader. Ik zou er bij een volgend uitstapje naar Parijs weer naartoe gaan.

Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eiffel Seine bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eiffel Seine in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eiffel Seine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eiffel Seine scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: