Hotel Du Nord et de l'Est **

Hotel Du Nord et de l'Est
Du Nord et de l'Est
7,9

65 reviews over Hotel Du Nord et de l'Est in het Nederlands

Goed gelegen en ruime kamer

John, 25-6-2016

De service en de kamers zijn erg goed. Het ontbijt is echt Frans, drie broodjes en wat beleg - meer dan genoeg, thuis eten we ook niet veel meer. De ligging is werkelijk super, dicht bij Republique, waar de metro's alle kanten op gaan.

We hadden een familiekamer, ofwel een gang met twee kamers, waardoor we allemaal privacy hadden en toch bij elkaar waren.

Minder is dat ze onder het bed ook mogen schoonmaken, want we lieten wat vallen en daar zagen dat daar erg veel stof en ander dingen lagen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Heel goed,perfecte ligging!

KyanniP, 10-8-2015

hotel is perfect voor een citytrip,vriendelijk personeel en behulpzaam. ligging super (+- 5 min. van Metro/45 min. wandelen van Champs Elysee) ontbijt is klein (geen buffet),maar lekker. meer dan genoeg ! een aanrader voor een perfecte citytrip !
Gereisd anders in augustus 2015

Prima hotel

Gabrielle, 1-8-2015

Het is een klein hotelletje net op het randje van de binnenstad. Onze kamer was prima, schoon, maar ik had liever uitzicht gehad op de straat dan op het binnenplein vh hotel. Het ontbijt vond ik niet erg bijzonder. Het lag klaar en je kon dus niet kiezen, wij verbleven er 5 dagen, dus op een gegeven moment vonden wij het een beetje eentonig worden, ook omdat er weinig keuze was uit beleg, er was alleen maar kaas en jam. Het personeel was erg vriendelijk. Je kunt lopend naar bv Louvre(half uurtje lopen) of je kunt de metro om de hoek pakken. Wel een aanrader voor mensen die niet veel luxe willen.
Gereisd met partner in juli 2015

Keurig hotel, perfect gelegen

Maarten, 9-1-2014

Het hotel licht dicht bij het centrum. Dicht bij metro station Oberkampf en Republic. Een bakker op de hoek met een normale prijs voor koffie en een broodje.

Het hotel is schoon, mensen zijn vriendelijk.

We waren hier in januarie 2014 3 nachten.

Kamer op de 5e verdieping.

Lekker ontbijt met stokbrood, croissant en iets vane en koffie broodje, pain aux chocolat, cornflakes, etc.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2014

Topweekend gehad

Ineke , 23-9-2013

Wij zijn net terug van een weekend in dit hotel. We hebben het prima naar onze zin gehad. De kamer was prima schoon toen we aankwamen. De kamer is aan de kleine kant, maar alles wat je nodig hebt is er. Enige nadeel vond ik dat je in bad moet douchen en dat het bad eigenlijk niet iets te smal is. als je onder de straal wilde staan stond je op de afvoer van het bad. Vriendelijk personeel.

Het ontbijt was in mijn ogen iets te weinig, en de broodjes stonden al klaar op je bord, waardoor ze enigszins taai werden. Ik had liever een ontbijt in buffetvorm gezien of dat het werd geserveerd terwijl je aan tafel zat.

verder ligt het hotel op een prima locatie, lekker dicht bij metrohalte republique waar diverse metrolijnen stoppen en zo een prima uitvalsbasis is voor een bezoek aan de stad. Het ligt in een rustig straatje, dichtbij een grote weg. Ook een supermarkt ligt om de hoek, waar alles verkrijgbaar is wat je maar nodig kunt hebben.

kortom zeker een hotel om te onthouden voor later.

Gereisd met partner in september 1991

Fantastische plek!!!!!

Anoniem, 10-7-2013

Het is een prima en een opgeknapt hotel. De ligging is fantastisch, de metrohalte republique heb je keuze op 5 lijnen, Canal St Martin ligt op 5min. wandelen, père Lachaise en de Marais liggen op 15 à 20 min. wandelen. Het personeel is vriendelijk en correct en de prijs/kwaltieitverhouding viel zeker goed mee voor een superior kamer. De kamer is ruim en proper de badkamer is klein maar ok, de zithal is leuk om te zitten, de ontbijtzaal is ook leuk gedaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Erg leuk hotel

Koen, 18-2-2013

In februari hebben we een lang weekend in dit hotel gezeten en dat is ons prima bevallen! Vriendelijk personeel en erg mooie kamer voor een twee sterren hotel in hartje Parijs. Het ontbijt is bescheiden maar prima. Vanaf het metro station République is alles erg makkelijk en snel te bezoeken en dez ligt op vijf minuten loop afstand van het hotel. Er gaan vier verschillende metrolijnen alle kanten van Parijs op. Daarnaast is om de hoek een kleine supermarkt die echt alles verkoopt, erg handig.

Voor een stedentrip naar Parijs raden wij dit hotel zeker aan!

Gereisd met partner in januari 2013

Prima hotel om in te slapen!

Pamela, 3-1-2013

Er is helemaal niks mis met dit hotel om in te slapen tijdens een kort verblijf in Parijs! Je moet geen luxe ofzo verwachten van een twee sterren hotelletje dichtbij het Parijse toeristische hart, maar het was zeker niet slecht. Een nette en schone, redelijk ruime kamer met een tv en alles wat je nodig hebt, douche of bad en wc (wel een klein badkamertje) die elke dag gepoetst worden en een goed bed. 'S morgens krijg je een ontbijtje in de ontbijtzaal of je mag vragen of je het op je kamer krijgt en dan wordt het naar je kamer gebracht. Het ontbijt bestaat uit een pistoletje, een croissant en een zoet broodje (chocoladebroodje, jambroodje of wespennest) en het beleg is abrikozenjam, ementaler en boter en je kan kiezen uit chocomel, thee en koffie om te drinken. Het ontbijt is goed alleen het is minder dat ze 's morgens alle broodjes al klaar leggen op de tafels, daarom is het pistoletje een beetje taai. Voor een hotel als dit is het allemaal in orde! Personeel is ook vriendelijk!
Gereisd met partner in december 2012

goed centraal gelegen

John, 26-8-2012

vriendelijk personeel. heerlijk Frans ontbijt. Schone kamer.

Hoewel het hotel pas is gerenoveerd vraag ik me af welke materialen er gebruikt zijn. Ik denk dat over 3-4 jaar de kamers al erge slijtage gaan vertonen.

Bad met douche die je in je hand moest vast houden. Ietwat ouderwets en geen douchegordijn - dus oppassen. De waterstraal was wel heerlijk en we zijn goed schoon gespoeld.

Ligging nabij metrostation, vele restaurants en een rustige straat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

nooit meer

jan, 29-7-2012

ons hotel kamer was het verre van schoon en netjes dit was heel erg jammer. Bij aankomst zagen wij haren op de deur van de badkamer en op het bed zat stof. Elke dag kregen wij bij het ontbijt 3 soorten broodjes: croissantje, pistolet en een of ander klein zoet broodje. Het beleg: kaas, boter en jam. Drinken: thee of koffie en standaard ju's de orange. Ik ben niet tevreden en zou er ook niet weer naar toe gaan.
Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Du Nord et de l'Est bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Nord et de l'Est in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Nord et de l'Est zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Nord et de l'Est scoort een 7.91 uit 10 op basis van 65 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: