Hotel Du Marais **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Du Marais bij:

2 reviews over Hotel Du Marais in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ghiz, 17-10-2008

Wij zijn hier zes dagen gebleven. De kamers zijn vrij klein. De douche hok was ontzettend smal dat we er niet echt makkelijk in konden. Ontbijt was lekker, personeel zeer vriendelijk. Ligging is heel goed. Heel centraal gelegen. Prijs en kwaliteit verhouding is erg goed. Wil je goedkoop in Parijs verblijven, maar toch goed gelegen, denk dan aan dit hotel. Prima hotel voor een weekend weg, voor een wat langer verblijf, zou ik toch voor een wat duurder hotel gaan.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

P. Schreiber, 27-3-2008

Het hotel is eenvoudig maar goed onderhouden / verzorgd / confortabel. Zeer vriendelijk personeel.

Wat betreft de excursie van Paris Must van de organisatie Paris Vision moet worden opgemerkt dat deze organisatie een matige prestatie levert . Het vertrek met de bus was ronduit chaotisch waardoor we een half uur te laat vertrokken. Door slechte informatie van de resileiding miste de helft van het gezelschap de eerste boot van de aansluitende rondvaart wat wederom een half uur tijdverlies opleverde. In de Eiffeltoren bleek dat je de tweede verdieping inderdaad gratis opmocht maar dan moest je wel met de trap. De lift ging maar een kant op en dat was naar beneden en daar kwam je pas achter toen je erin stond. Kortom ik raad mensen af excursies bij te boeken wanneer die worden georganiseerd door Paris Vision.

Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Marais in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Marais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Marais scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: