Hotel Du Commerce

Hotel Du Commerce
Du Commerce

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Du Commerce bij:

1 review over Hotel Du Commerce in het Nederlands

Goede locatie, slecht hotel

Christian Alderweireld, 22-4-2014

Howel het centraal gelegen is (5 minuten lopen naar de Notre Dame), is dit hotel niet aan te raden. Het receptiepersoneel is onvriendelijk en heeft meer oog voor hun computer dan voor service voor hun gasten. Er zijn slechts 2 douches voor alle kamers, deze bevinden zich bij de receptie. Hier moet je dus ook wachten, terwijl andere gasten aankomen of vertrekken. Ook waren deze douches niet heel schoon en douchte ik één keer koud, terwijl zo'n douche 2 euro kost. Onze kamer (40) had gaten in de plinten en de wasbak was niet schoon. Er was een mogelijkheid om iets te drinken te pakken voor ontbijt, maar voor een kopje automatenkoffie of -thee betaalde je 1,20 euro! Als laatste: je moest de sleutel achterlaten bij de recpetie, terwijl al onze spullen en eigendommen gewoon in de kamer lagen. Eigenaardig hotel met slechte service. Kortom, geen aanrader!
Gereisd met partner in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Commerce in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Commerce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Commerce scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.