7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel D'Orsay**** bij :

1 review over Hotel D'Orsay in het Nederlands

Super ligging!

Laura, 12-8-2013

1 nacht met mijn moeder in dit hotel verbleven. Dit hotel ligt op twee minuten lopen vanaf Hotel D'Orsay en alle bezienswaardigheden zijn binnen loopafstand. Bij aankomst in het hotel bleek dat er in de receptie renovatie werkzaamheden aan de gang waren. We kregen eerst kamer 050 toegewezen. Deze hebben we direct geweigerd. Enorm klein en aan de achterkant van het gebouw met een oude badkamer en een mini bed. Ook zat er een dubbele deur in die heel zwaar open ging. Voor mijn gevoel niet veilig in geval van calamiteiten. Daarna hebben we kamer 044 gekregen. We moesten hiervoor nog eens 40 euro bijbetalen (totaal 160 euro voor 1 nacht zonder ontbijt). Deze kamer was heel erg ruim. Heerlijke badkamer en twee aparte bedden. Alleen de minibar was heel erg vuil aan de achterkant. Bij het verlaten van het hotel werd ons gevraagd onze kamer sleutel achter te laten. Ze zijn bij de receptie deze sleutel drie keer kwijtgeraakt en telkens moesten ze een nieuwe regelen. Erg onprofessioneel.
Gereisd anders in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel D'Orsay in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel D'Orsay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel D'Orsay scoort een 7.25 uit 10 op basis van 2 reviews.