4 reviews over Hotel Devillas in het Nederlands

Prima hotel

Marlies, 27-10-2014

Het is een prima hotel voor een stedentrip naar Parijs. Het hotel ligt vlakbij de metro van waaruit je overal naar toe kunt. De kamer was prima met goede bedden. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar wel voldoende. Een parkeerplek is bij te boeken, kosten 30euro per dag.

Al met al een prima hotel.

Gereisd met partner in oktober 2014

alleen slapen

AR, 27-5-2014

Goede ligging, vlakbij metro ( 200 m ). Restaurants in de directe omgeving, bar naast de deur. Hadden een kleine kamer en een zeer kleine badkamer. De schoonmaak laat te wensen over, mogelijk door een mindere schoonmaakster. Vervangen van douchespullen wordt niet consequent gedaan.

Zeer gehorig. De geluidsdichte kamers hebben wij zeker niet gehad. Zaten ook nog eens naast de lift en de houten trap, wat goed hoorbaar was.

Ontbijt niet gebruikt, onderweg bij de bakker croissants gehaald

Gereisd met partner in mei 2014

Goed basic hotel om Parijs te ontdekken

M&P, 23-12-2012

Hotel Devillas, gelegen nabij de Seine, is een goed basic hotel om Parijs te ontdekken. Op loopafstand (2 min) zijn er twee metrostations vanwaar je heel Parijs door kan crossen. Kamers zijn onlangs gerenoveerd en geluidsdicht. De kamer was voorzien van een erg goed tweepersoonsbed en goed sanitair. Wel is alles aan de kleine kant. Elke dag wordt de kamer tip top gecleant. Ontbijt hebben wij gehaald bij de nabijgelegen brasserien en boulangerien. Ook zijn er diverse supermarkten. Op 5 min. rijden met Metro 5 bevind zich Place d'Italie, een wijk met veel leuke en goede restaurantjes en wijnbarretjes. Tevens bevind zich daar een grote shoppingmall. Voor de rest... bezoek de bekende bezienswaardigheden, eet een crepe in een creperie en niet te vergeten een boottocht over de Seine by night.
Gereisd met partner in januari 2012

Marie-Chantal Pluim, 5-5-2006

Hotel rechtreeks geboekt. Vanaf de Pheripherique rij je er zo naar toe, konden voor de deur parkeren om te lossen. Auto mochten wij tegen betaling in een box zetten (maar een garage was veiliger en goedkoper geweest). Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. We lieten ons verleiden voor een kamer met mini-balkon vanwege de hond (a/d straat en dus dom, veel herrie, dus slecht geslapen).Hotel oogt sjiek,kamers zijn schoon, maar er was een verbouwing wat veel herrie gaf. Straat niet gezellig, geen café's in de directe buurt. Op zich heel goed, maar 105 euro vonden wij toch erg veel geld voor wat we er voor kregen!
Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Devillas** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Devillas in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Devillas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Devillas scoort een 7.97 uit 10 op basis van 41 reviews.