Hotel Des Flandres **

6,5

2 reviews over Hotel Des Flandres in het Nederlands

kindvriendelijk??

Karima, 25-8-2008

Wij waren met ons 1 jarig zoontje in dit hotel. Wij hadden voor dit hotel gekozen omdat de kindvriendelijkheid heel hoog scoorde. (misschien voor grote kinderen?!). De eerste dag kregen we een kamer, waar we onze billen niet eens konden keren. De volgende dag konden we pas een iets grotere kamer krijgen, gelukkig. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in augustus 2008

poekie, 10-2-2005

perfecte ligging bij gare du nord. kamers erg klein, badkamer met douche erg vies slecht onderhouden. er was bij ons niet eens gestofzogen. er ligt een soort plastic op het bed dat constant opkrult. het ontbijt was echt heel erg mager. twee broodjes met jam of honing. dat was het .
Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Flandres in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Flandres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Flandres scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: