Hotel Des Arts **

Des Arts
6,1

23 reviews over Hotel Des Arts in het Nederlands

J. Wyn-Roberts, 31-8-2007

kamers niet gestofzuigd, vieze lakens en vieze badkamer.
Gereisd met partner in augustus 2006

Nathalie Dortant, 6-6-2007

In mei ben ik samen met mijn vriend 2 nachten naar het hotel des Arts geweest. We zijn vertrokken met schrik maar uiteindelijk niets dan goed te vertellen over dit hotel.

Kamers wel niet groot en badkamer heel klein maar wel heel proper. Wij zaten op 5e verdiep en keken gedeeltelijk uit over Parijs. We zaten vooraan waardoor je 's morgens de kunstenaars zag brood halen, zalig. Je voelde je thuis in de wijk.

Laatste dag gsm op kamer vergeten en teruggebeld naar het hotel waar ze na dat ik mijn naam zei direct zeiden dat ze mijn gsm gevonden hadden. Goeie service in mijn ogen.

Wij hadden 's morgens wel croisantjes.

Goed hotel voor een citytrip, goed gelegen en proper.

Gereisd anders in juni 2007

jj schurer, 11-3-2007

na alle slechte reactie, over dit hotel

we werden goed ontvangen, mooie kamer en badkamer niets op aan te merken.

personeel zeer vriendelijk, ontbijt goed. ligging goed anja wij zijn geweest van 6-3-2007 tot en met 8-7-2007

Gereisd anders in maart 2007

Tessa, 19-1-2007

Wij logeerden november in dit fijne hotelletje.

Mooie,nette kamer,niet groot,maar prima.Lekker badje om de stramme spieren te ontspannen na een dag stappen.Ligging vlak in Montmartre,heel sfeervol straatje,metro Blanche is vlakbij.Toffe buurt,geen lawaai 's nachts en toch vlakbij ambiance als je die zoekt.

Gereisd met partner in november 2006

Bert Pecceu, 15-1-2007

ook wij hadden te maken met overboeking, we zijn geweest juli. de reis was al geboekt en ik had dus pas later de reacties van de medeslachtoffers gelezen. in die periode was het verhaaltje van het waterprobleem erg in trek, na verwoede pogingen om een kamer te krijgen in het door ons geboekte hotel verwezen ze ons door naar een ander hotel. timotel was een zeer goede vervanger.ik had toch geen zin meer om de hele week die mottige gezichten van het des arts personeel te zien, tis een schande dat ze de mensen er naar toe sturen. Parijs is fantastisch!!!!!!!!!!!
Gereisd anders in januari 2007

Claudine & Anne, 8-11-2006

Reeds bij de hotelboeking het reisagentschap er attent op gemaakt van een mogelijke overboeking. Dag van aankomst reeds vroeg in de voormiddag ingechekt. Mischien een garantie om te vermijden dat men van een overboeking kan spreken?

Wat betreft de aanvraag voor *** = de badkamer was minimaal: verplicht om de deur van de badkamer op een kier te laten wanneer je gebruik maakte van het toilet (verplicht draaien want je zat met je benen tegen de muur). Ontbijtbuffet zéér minimaal : géén warme croissants, zelfs nog géén smeerkaasje. Tip: breng zelf je kaas mee van bij de kaaswinkel een eindje verderop!

Gereisd anders in november 2006

Manon, 14-9-2006

In het begin van juli hebben wij er ook gelogeerd. De kale man heeft ook geprobeerd ons in een ander hotel onder te brengen, wegens "een probleem met de electriciteit op de 3e etage". Bon, ik heb hem verteld dat ik het verhaal al eens gehoord had en dat ik toch graag een kamer wilde in het hotel waarvoor we hadden geboekt. De man wist eerst niet waar hij het had en zei dan dat hij wel een kamer voor ons zou vinden. Dus mensen, laat je niet doen!
Gereisd anders in september 2006

Hans, Rianne, Jan, Lisbeth, 13-9-2006

Helaas ook wij hebben te maken gehad met een overboeking. Ook nu hadden ze zogenaamd een lekkage gehad. Volgens de recepioniste gingen we naar een gelijkwaardig hotel (du Mont Dore). Nou niets was minder waar, slechte bedden, een wc waar je niet normaal op kunt zitten en een zeer slecht ontbijt. Het ergste vonden wij nog de veiligheid van het hotel. Wij hadden kamers op de 3e etage. Bij calamiteiten was er geen enkele mogelijkheid tot vluchten. Wij zullen zeker een klacht indienen bij NS Travel. Wij vinden dat Des Arts met al hun leugens niet meer aangeboden mag worden.
    Gereisd anders in september 2006

Martin, 4-8-2006

Wij waren hier van 1 t/m 3 augustus 2006. We hadden al wat gelezen over het overboeken en hadden een mail vooruit gestuurd, maar kregen geen reactie. De dag voor vertrek dus toch maar gebeld en de reservering was niet bekend? Dit werd in orde gemaakt en op de dag van aankomst kregen we een keurige kamer op de 2e etage. Alles was erg netjes en een eenvoudig maar erg lekker ontbijt in de ochtend. De lokatie is helemaal prima 5 minuten lopen van metrostation Blanche (wel een aardige klim naar het hotel) en vlakbij de Sacre Coeur. Op de dag van vertrek zagen we opeens de "kale man" die twee nieuwe gasten de taxi in frommelde. Waarna hij tevreden lachend binnenkwam en tegen de dame achter de bar riep; "Adieu!" Dat leek dus wel op het afpoeieren van nieuwe gasten. Voor ons was het heerlijk, dus een aanrader als je je niet weg laat sturen! Martin
    Gereisd anders in augustus 2006

ilse kamer, 3-7-2006

Wij zijn het weekend van 1 juli geweest.

2 dagen van te voren hadden we gebeld om de reservering te bevestigen zodat ons niet hetzelfde zou overkomen. Dat heeft misschien wel geholpen want we konden zonder problemen inchecken. We moesten wel lachen want we zaten op de 5e verdieping! De ligging van het hotel is echt super, dicht bij alle mooie plekken in die wijk. De service was goed en de kamer was netjes.

De badkamer zag er vrij nieuw uit en het bed sliep lekker. Wij zijn zeer te spreken over het hotel en de ligging!

Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Des Arts bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Arts in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Arts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Arts scoort een 6.08 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: