Hotel De Reuilly **

Hotel De Reuilly
De Reuilly

19 reviews over Hotel De Reuilly in het Nederlands

Marianne Hooghiemstra, 10-5-2008

Heerlijk hotel; een minount is het ontbijt en de ontbijtzaal; deze is te klein voor alle gasten en als je laat bent dan wordt de kaasschaal niet aangevuld en het toastbrood was op!!! werd ook niet aangevuld. Voor de rest een aanrader!!!
Gereisd met vrienden in mei 2008

P. Schaareman, 17-10-2007

Het hotel was schoon, maar had wel kleine kamers. Bij het ontbijt was er niet al te veel keuze, maar het eten was goed. Met de metro waren alle bezienswaardigheden goed te bereiken.
Gereisd met partner in oktober 2007

M. van Doorn, 29-8-2007

De badkamerdeur kon niet dicht, de douchekop kon niet opgehangen worden, de wc bleef doorlopen.

Het kon niet gerepareerd worden, dus kregen we een ander kamer. Ook hier kon de douchekop niet opgehangen worden.

De douche werd niet schoongemaakt tijdens ons verblijf, de rest zag er ook smoezelig en vies uit, vlekken op de vloerbedekking, randen in de douchecabine zwart.

In kamer twee wel een badmatje, een koelkastje en bekertjes, in kamer een niet.

Ontbijt op de binnenplaats??? Welke binnenplaats??

J.W.M. van Welsem, 21-8-2007

Eén minpuntje: de te kleine doucheruimte (straal en temperatuur overigens uitstekend), verder niets dan lof over deze accomodatie!

R. van Eyk, 19-8-2007

Goed hotel aan leuke straat. Goede ligging t.o.v. metro en dus ook het centrum. Nette, schone kamers en klantvriendelijk.

mira, 18-8-2007

zeer eenvoudige accomodatie; kamers zijn erg klein, goede bedden en schoon. je bent er zo weinig. Prijskwaliteit is prima.

aan de rand van het centrum, maar o.i. zeer goed te doen me de metro.

We hadden in de brochure gelezen dat er openbare parkeergelegheid was op een paar honderd mtr, maar bij navraag ter plekke bleek deze al langere tijd niet meer beschikbaar te zijn. Parkeren kan bij het sportstadion Bercy, wij hebben deze 'gemist' en een eindje verderop geparkeerd in de parkeerarage van de bibliotheek (30 uur geparkeerd voor E 12,- )

hotel wordt momenteel gerenoveerd, geen last van gehad, wordt een design-hotel.

Rik, 9-8-2007

In veel folders/sites worden dingen beloofd voor dit hotel die je niet krijgt. Een koelkastje ontbrak bijvoorbeeld op mijn kamer. De wekservice schoot er ook twee keer bij in. De receptionst had het iets te druk zei hij. De hotelmedewerkers verder vriendelijk, op een enkeling na. Voor een volgende reis naar Parijs kies ik voor een ander hotel vanwege te grote afstand naar centrum. Het waren 24 haltes naar de Arc de Triomphe bijvoorbeeld.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

S. Westra, 1-8-2007

Van 18 t/m 22 juli 2007 heb ik hier met mijn twee dochters gelogeerd. Extra bed op de hotelkamer geen probleem. Prima hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt met croissantjes, harde broodjes, koffie, thee, melk, chocolademelk, jam, cornflakes, yogurt. Kamer schoon; wel een te kleine douchebak waardoor het water eruit stroomt. Niet te lang douchen dus! Bereikbaarheid is ook prima met twee metrostations dicht in de buurt.
Gereisd familie in juli 2007

R. van den Berg, 28-7-2007

De parkeergarage die binnen loopafstand van het hotel zou liggen bleek niet meer te bestaan, waardoor het een behoorlijke onderneming was om de auto ergens kwijt te raken. Dit is weliswaar gelukt bij een parkeergarage kilometers verderop (met metro te bereiken) en koste € 23,00 per dag. Voor de rest wel een aardig hotelletje, op loopafstand van metrostation Daumesnil.
Gereisd familie in juli 2007

marieke, 3-1-2007

Net terug van een paar dagen Parijs. Hotel was prima, goede bedden, alleen de douche was erg klein. Ontbijt was voor Franse begrippen uitgebreid en werd goed aangevuld. Nadeel was wel dat de ontbijtruimte klein was, waardoor we de 2e dag moesten wachten voor een plaats aan tafel. hebben toen gekozen voor een ontbijt in een brasserie om de hoek. Hotel ligt niet echt dicht bij het centrum van parijs,maar met de metro is eht goed te doen.
Gereisd anders in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Reuilly bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Reuilly in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Reuilly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Reuilly scoort een 7 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: