Hotel De Banville ****

Hotel De Banville
De Banville
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Banville bij:

2 reviews over Hotel De Banville in het Nederlands

knus, romantisch en goed verzorgd

A & R, 3-10-2009

Deze locatie gekozen voor onze huwelijksreis. Mooie schone kamer, hoewel wat kleiner dan we gedacht hadden. Gezellig en sfeervol ingericht, we hadden veeleer het idee in een B&B te zijn dan in een hotel. Goede ligging ten opzichte van het centrum, 10 minuutjes lopen en je bent bij Arc de Triomphe, verder zijn er vlakbij twee metrostations een ervan is tevens RER station. De service was goed, roomservice werd snel gebracht, het ontbijt was uitgebreid en smaakvol en werd op de kamer gebracht. In dit hotel kun je romantisch genieten in een ontspannen en relaxte sfeer. Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen.
Gereisd met partner in september 2009

Laure Esmeijer, 30-1-2008

Het was elke keer alsof je thuiskwam. vertrouwd, gezellig en heel comfortabel. De kamer "La prelude". is super relaxed, warm, smaakvol ingericht en luxueus, het personeel allervriendelijkst,de omgeving statig en chique. Ik vond alleen de prijzen van de horecagelegenheden in de buurt nogal hoog.
Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Banville in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Banville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Banville scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: