Hotel Darcet **

Hotel Darcet
Darcet

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Darcet bij:

1 review over Hotel Darcet in het Nederlands

Comfortabel. Zeer rustig gelegen.

Jan Vangeel, 8-6-2009

We kozen voor hotel Darcet omwille van de ligging, de goede beoordelingen die we vonden op verschillende websites, en de mogelijkheid om onze eigen fietsen te stallen, iets wat niet evident in centrum Parijs. We vonden een hotel dat helemaal beantwoordde aan onze verwachtingen. Helaas werd onze reservatie niet gerespecteerd. Een telefoontje/mail ter bevestiging de dag op voorhand, had dit euvel kunnen voorkomen. De eerste nacht hebben we dan ook in een hotel in de buurt doorgebracht. Dit ongemak werd evenwel voor de rest van ons verblijf ruim gecompenseerd. Al bij al een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Darcet in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Darcet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Darcet scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: