Hotel Crowne Plaza Paris Republique ****

Hotel Crowne Plaza Paris Republique
Crowne Plaza Paris Republique
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Crowne Plaza Paris Republique bij:

33 reviews over Hotel Crowne Plaza Paris Republique in het Nederlands

Super leuk hotel

Familie, 1-5-2017

Super leuk hotel. Nette kamers en centraal gelegen aan mooi plein.

Ontbijtbuffet heel uitgebreid en lekker.

Nadeel: in grote getallen aanwezige irritante, door het hele hotel rennende en luidruchtige Engelse scholieren die ook nog in de ochtend de hele ontbijtzaal innamen zodat je verplicht was later te ontbijten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Heerlijk hotel

freeklensen0711, 19-9-2016

Uitermate vriendelijk personeel. Ontbijt zeer uitgebreid. Mooi en schoon hotel. Prachtig uitzicht op place de la republique. Goed geïsoleerd, dus geen geluidsoverlast. Aanrader voor stedentrip.
Gereisd met partner in juli 2015
marketing@pardl.crowneplaza.com, COODINATRICE SALES & MARKETING, 29-9-2016

Dear freeklensen0711,

Meeting and exceeding our guest satisfaction is our main focus and it is rewarding to learn that we have achieved on this occasion.

So thank you very much for sharing your satisfaction .

We are definitely willing to have you back at Crowne Plaza Paris Republique

Yours sincerely,

The Guest Relations Team

Crowne Plaza Paris République

Te gek hotel!

Marianne Tijssen-Humme, 30-5-2012

Na de recentie van 27 maart gingen we met enige reserve richting Parijs. Maar we hadden een fantastische kamer, met twee twee persoons bedden, met drie personen. (1 tiener van 13.) Het ontbijtbuffet was super, maar het bleek wel dat het in het weekend meer beperkt is. Hadden wij geen last van: eieren in alle soorten en maten, broodjes, fruit, verschillende soorten kaas en vleeswaren, echte luxe!

Het restaurant was normale prijs en erg goed. Neem vooral de groene erwtensoep als voorgerecht! Bediening erg goed. Ook aan de receptie vriendelijke mensen.

Het Place de La Republique is in renovatie, dat is jammer, maar niet

onoverkomelijk. Metro is op 20meter afstand. Prijs kwaliteit verhouding vinden wij goed, dagelijkse schoonmaak en handdoeken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Leuk voor 1 keer

Maaike, 27-3-2012

Ik zie dat de recensies al van wat langer dateren. De kamers zijn modern en zeer netjes maar een 2 persoons kamer is erg klein. Niet erg voor ons omdat je niet veel op de kamer bent in Parijs.

Bed is erg hard en wij hebben zelf erg slecht geslapen. (Maar dat is net wat je zelf gewend bent denk ik). We waren met de auto en konden voor 15 euro per dag gebruik maken van de garage, wat uiteraard helemaal super was!). We hebben 1 dag gebruik gemaakt van het ontbijt en was zeer matig en een erge tegenvaller! Op z'n frans zullen we maar zeggen...

De ligging is goed! We hebben zelf lopend alle hotspots gehad en anders is de metro direct voor de deur!

Prima hotel opzich voor die prijs! Al zou ik zelf volgende keer iets anders boeken.

Gereisd met partner in maart 2012

Fijn hotel om terug te komen na een lange dag

bernie, 21-3-2012

Fijn hotel. Ligt heel centraal. Prima dagen gehad met zoontje van 9 jaar. Kindvriendelijk. Kamer aan straatkant wel rumoerig, maar ja je bent dan ook in Parijs op een zeer centraal gelegen plek. Personeel is aardig en attent. Metrostation onder het hotel biedt de mogelijkheid om overal te komen. Zelf veel te voet gedaan wat ook goed kan.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Prima hotel!

sylviemekking, 3-9-2011

We hebben hier 2 nachten doorgebracht op connecting kamers met onze 2 kinderen van 5 en 6 jaar. prima.

Ligging is ideaal naast het metrostation.

Ontbijt was compleet, echt goed.

Overall; niet goedkoop misschien, maar wel kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

rust in de hectische grootstad

Karin, 15-8-2011

zijn sterren dubbel en dik waard; zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, alles tot in de puntjes verzorgd, ligging ideaal na een drukke dag in de stad...
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Super goede uitvalsbasis

Kiki, 3-6-2010

Wij hebben net drie nachten doorgebracht in dit hotel met drie kleine kinderen. We hadden een 4 persoons Club room, waar nog een babybedje bij werd toegevoegd. De kamer was zeer ruim en verzorgd. Het hotel is leuk en modern ingericht en ligt zeer dicht bij metrostation Republique, dus een super goede uitvalsbasis om Parijs te verkennen. We kregen ook een pas waardoor we in de Club lounge konden, erg relaxed want daar kon je de hele dag koude drankjes pakken, 's ochtends ontbijten en 's avonds borrelen. Minpuntje: personeel lijkt nogal ongeinteresserd.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

zeer comfortabel, perfecte lokatie, super ontbijt

renilde spriensma, 27-5-2010

We hebben 5 fantastische, relaxte dagen gehad. De kamers en bedden waren comfortabel en rustig, de ligging bovenop het metrostation republique is ideaal. Het personeel is heel vriendelijk en het ontbijt was fantastisch. Kleine minpuntjes: vieze lucht in de lobby (riool?), het feit dat het prachtige terras niet wordt gebruikt (er wordt niet geserveerd en er zit dus niemand) en de bar is niet gezellig. Het is de ideale uitvalsbasis om de stad te verkennen.
Gereisd met vrienden in mei 2010

Perfecte ligging, erg goed verzorgd

Johan & Gea, 6-8-2009

Wij zijn in december 2008 in dit hotel geweest. Ze waren op dat moment bezig met een verbouwing, maar dit werd prima opgelost.

Perfecte ligging in een leuke buurt met veel restaurant en op 10 meter afstand van de metrostation. Het ontbijt is echt super. Avondeten hebben wij niet gehad, er is genoeg eetgelegenheid in de buurt. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Paris Republique in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Paris Republique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza Paris Republique scoort een 8.13 uit 10 op basis van 35 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: