Hotel Comfort Paris Massena ***

Comfort Paris Massena

1 review over Hotel Comfort Paris Massena in het Nederlands

Centraal gelegen goed hotel

E. Kuyt, 19-10-2010

Met z'n drieën ( mijn twee dochters en ik) zijn wij een lang weekend in Parijs geweest met een verblijf in Massena. We hadden een kleine, wat verouderde kamer aan de achterkant van het hotel. Geen uitzicht, maar heerlijk rustig, dus prima geslapen! De kamer en badkamer werden goed schoongehouden; elke dag schone handdoeken en het rook er lekker fris. Het ontbijt vonden we wat duur, maar er zijn in de buurt veel brasseriën waar je voor een lekker en goedkoper petit dejeuner terecht kunt en 's avonds ook goed kunt eten.

Massena ligt heel centraal, vlakbij o.a. de Madeleine en de Boulevard Haussmann met alle grote winkels. Op steenworp afstand is een metrostation, maar ook lopend kun je naar b.v. de Place de la Concorde, het Louvre en de Opéra. De Arc de Triomphe ligt wat verder weg, maar het is een prachtige wandeling over de Champs Elysees. Voor een trip naar de Lichtstad is Massena zeker aan te bevelen!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Paris Massena in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Paris Massena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Paris Massena scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: