Hotel Comfort Inn Champs-Sur-Marne **

Comfort Inn Champs-Sur-Marne
7,2

5 reviews over Hotel Comfort Inn Champs-Sur-Marne in het Nederlands

knorretje, 2-3-2006

het is een heel leuk hotel vooral als je er echt bent voor een bezoek aan parijs wat al zo duur is.

de kamers zijn schoon en best gezellig.

het ontbijt is erg frans dus lekker.

ikl heb geen negatieve dingen over de omgeving.het ziet er net zo uit als buurten uit nederland waar flats staan.

Gereisd anders in maart 2006

Gertrude, 8-11-2005

Inderdaad ideaal voor een bezoek aan zowel Disney als Parijs. De metro is vlakbij, parkeren is gratis. De kamers zijn eenvoudig, maar wel schoon.

Ontbijt ook goed.

Gereisd anders in november 2005

Ben, 13-10-2005

Een een eenvoudig hotel met schone kamers. Goed, uitgebreid ontbijtbuffet. Niet alle personeel spreekt ook Engels, dus met weinig Frans soms moeilijk om je begrijpelijk te maken. De medewerking, bij ons het terugvinden van een een vergeten beugel, was prima. De ligging ,tussen Parijs en Disney, is ideaal om van beide het beste mee te nemen.
Gereisd anders in oktober 2005

H.Boss, 2-8-2005

Goed alternatief voor een verblijf in het dure Parijs.
Gereisd anders in augustus 2005

S Groen, 25-7-2005

De buurt waar het hotel ligt is alles behalve gezellig. Het vuil ligt op met hopen op straat, en het stinkt er.

Daarbij krioelt het er van jongeren groepen.

Het hotel zelf is erg netjes en schoon.

Het personeel is niet echt sociaal, zeggen niet vriendelijk gedag etc.

De service was matig.

Ze kwamen we elke dag je prullebakje legen, spiegel schoonmaken en nieuwe zeepjes neerleggen. Maar de opgehaalde handoeken werden niet vervangen, ook niet na een keer vragen.

Op het terras werd ook niet geserveerd.

Het ontbijt was wel heerlijk, alleen kregen we de indruk dat sommige etenswaren er al meerdere dagen lagen.

Ook bij het avond eten kregen we oud brood en bruine sla.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Champs-Sur-Marne in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Champs-Sur-Marne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Champs-Sur-Marne scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: