Hotel Clarion Collection Etoile Saint-Honoré ****

Hotel Clarion Collection Etoile Saint-Honoré
Clarion Collection Etoile Saint-Honoré

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Clarion Collection Etoile Saint-Honoré bij:

1 review over Hotel Clarion Collection Etoile Saint-Honoré in het Nederlands

Anita, 24-5-2007

Goed hotel, wel wat prijzig, maar met een aanbieding via myparishotel.com valt het allemaal best mee. De kamers zijn op zich vrij simpel, maar wel goed. Wel hadden we een geweldige badkamer en een aparte wc (erg luxe). Ontbijt is goed en compleet. Wel vreemd dat er alleen in het weekend gekookte eieren zijn....? Zo laat waren we toch niet. Ook goed gesitueerd bij de metrostations George V of CdG Etoile. Kortom, een prima basis voor een geslaagde korte vakantie in Parijs.
Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Collection Etoile Saint-Honoré in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Collection Etoile Saint-Honoré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarion Collection Etoile Saint-Honoré scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: