Beoordelingen Aparthotel Citadines Paris-Montmartre***

Citadines Paris-Montmartre***
12 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Citadines Paris-Montmartre***
16 avenue Rachel, 75018, Parijs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Citadines Paris-Montmartre*** in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Citadines Paris-Montmartre*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Citadines Paris-Montmartre scoort een 8,4 uit 10, op basis van 12 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Citadines Paris-Montmartre*** in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Citadines Paris-Montmartre***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Citadines Paris-Montmartre*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 9 vakantiefoto's van Aparthotel Citadines Paris-Montmartre*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ile de France. Vergelijk Aparthotel Citadines Paris-Montmartre*** met andere accommodaties in Parijs.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

12 beoordelingen over Citadines Paris-Montmartre***

12 beoordelingen
8,9
7,8
7,9
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prachtige locatie"vertalen
caren
8,0

19-08-2014 Appartement op perfecte locatie in Parijs. Makkelijk naar toe te rijden, parkeergarage (25 euro per dag, vooraf reserveren). Om de hoek bij de moulin rouge. Vanaf daar een leuk toeristentreintje die je de sacre coeur brengt. 2 metrostations dichtbij. Veel leuke eettentjes en barretjes in de buurt. Naast begraafplaats van Montmartre. Wij hadden appartement op 8ste verdieping. Aan 2 kanten balkon met mooi uitzicht! Slaapbanken niet erg comfortabel. Klein keukentje maar functioneel! Vriendelijk personeel. Ontbijt ok, niets bijzonders.

Met oudere kinderen, Juni 2011
"Fijn app ,centraal doch rustig."vertalen
Nicole
8,0

06-06-2011 Een aanrader! Goed aan te rijden.Parkeerplaats onder het hotel.
Wij zaten met 5 personen in een 4 pers.appartement. Een prima keuken,badkamer,1 slaapkamer en een woonkamer met slaapbank met extra bed.
Als dit alles uitgeklapt is, is er weinig ruimte over, maar wat maakt dat uit!
Wij hebben genoten van het dakterras en ons verbaasd dat zo weinig mensen er gebruik van maken.Een heerlijke plek in het drukke parijs om bij te komen van de dag ,met uitzicht op de sacre coer en zelfs de eiffeltoren.
Metro ligt om de hoek, evenals de bakker,supermarkt en gezellige restaurrantjes.
Zeer vriendelijke personeel.Alles schoon
Een nadeel; je keek uit op het (beroemde) kerkhof.Wij zaten op 4 hoog.Misschien als je hoger zit dat je daar geen zicht op hebt. Met name de kinderen vonden het niet zo prettig.
De kamers hebben geen airco en het was flink warm buiten,maar er stonden al ventilators voor ons klaar. Prima.
Het was een fijne plek om vanuit daar Parijs aan onze kinderen te laten zien.

Met jonge kinderen, Mei 2011
"Goed hotel voor weekend down town Parijs"vertalen
nknl
7,0

03-05-2011 Hotel is goed te bereiken met auto, goede parkeergarage (wel reserveren bij boeking). Klantgerichte receptie. Appartement oke voor weekend. Bedbank slaapt prima voor kinderen, volwassenen niet echt aanrader. 2-persoonsbed prima. Kleine woonkamer, kleine keuken (wel volledig). Hotel ligt vlak bij metro, restaurants. Moulin Rouge om de hoek. Brug/weg naast hotel wel wat lawaaierig maar niet irritant. Dakterras met prachtig uitzicht over Parijs. Goede plek voor weekendje weg. Good spot for short trip to the city, easy access by car, parking available. Not a spacy apartment but good enough for family with 2 children (10 and 8). Close to metro station and nice restaurants, pubs and shops.

Met jonge kinderen, Juli 2010
"Rustiek vlakbij Montmartre, ideaal met gezin"vertalen
Arjan
8,0

25-07-2010 2 kamer hotelkamer, vlakbij de Moulin Rouge om de hoek. Leuke eet tentjes en Montmartre in de buurt. Ook vlakbij de metro, dus rest van de stad ook goed bereikbaar. Wel aan de prijs. Parking onder het hotel, dus aanreizen geen probleem.

Met jonge kinderen, Mei 2010
"Fijne appartementen"vertalen
P Nijhuijs
8,0

15-05-2010 Appartementen liggen, zoals de naam al zegt, in Montmartre. Gelegen in een rustige straat, wat bijzonder is voor Parijs. Ze zijn behoorlijk luxe; magnetron, afwasmachine ed. We hadden zelfs een tuin. Ze zijn ook goed schoon. We hadden een 2-kamer appartement, dit bestond uit een slaapkamer, die door middel van schuifdeuren gescheiden kon worden van de huiskamer. In de huiskamer 2 uittrekbare bedden. Door de schuifdeuren kon je wel alles horen van de andere kamer. Toch is het een bijzonder fijne accomodatie, een rustplek midden in Parijs.

Met oudere kinderen, Okt. 2009
"Aanrader"vertalen
Wilma
8,0

25-10-2009 prima plek, gunstige ligging t.o.v. centrum.
wij hadden een studio op de derde verdieping met uitzicht op het kerkhof.
paar leuke dagen gehad met kinderen van 14 en 16
parkeergarage en aanrijroute goed te doen.

Met jonge kinderen
"Mooi en schoon appartement "vertalen
carolien
8,0

17-05-2009 Een mooi en schoon appartement met een compleet keukentje. We hadden uitzicht op het kerkhof van Montmartre, dat was 's nachts heerlijk rustig, geen lawaai terwijl je midden in een hele drukke buurt zit. Ideaal met kinderen! Het ziet er goed verzorgd en schoon uit. Ook hebben we nog een paar keer op het dakterrsas gezeten, toch leuk dat dit erbij is.

"Prima hotel op perfecte locatie"vertalen
Alie Kuper
9,0

23-03-2009 We hadden een studio op de vijfde verdieping. De auto stond in de garage onder het hotel. Gemakkelijke aanrijroute. Maximale doorrijhoogte 1.90 meter. Lift van de kelder tot het dakterras. TV, stereo, magnetron, afwasmach, strijkijzer/strijkplank en waterkoker aanwezig. 2-pits electr. fornuis. Netjes en schoon. Aardige mensen. Gratis internet. Gratis kluisje op de kamer. Voor herhaling vatbaar

Met partner, Mrt. 2009
"Prima hotel op een perfecte lokatie"vertalen
Alie Kuper
9,0

21-03-2009 We hadden een studio op de vijfde verdieping. De auto stond in de garage onder het hotel. Gemakkelijke aanrijroute. Maximale doorrijhoogte 1.90 meter. Lift van de kelder tot het dakterras. TV, stereo, magnetron, afwasmach, strijkijzer/strijkplank en waterkoker aanwezig. 2-pits electr. fornuis. Netjes en schoon. Aardige mensen. Gratis internet. Gratis kluisje op de kamer. Voor herhaling vatbaar.

Met jonge kinderen, Mei 2008
"Geweldige locatie"vertalen
Mark Albers
10,0

30-12-2008 Lekker in het centrum van Parijs. Uitzicht over het kerkhof. Een bakker op drie minuten loopafstand in de rue Lepic en een parkeerkelder onder het complex. Ruim genoeg voor met de kinderen, voor wie het wil een ontijtbuffetje. We hebben het geweldig gehad!

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?