Hotel Caravelle (Rue Des Martyrs) ***

Hotel Caravelle (Rue Des Martyrs)
Caravelle (Rue Des Martyrs)
5,6

7 reviews over Hotel Caravelle (Rue Des Martyrs) in het Nederlands

Een complete ramp!

Miranda, 19-10-2008

De kamers zijn klein en warm. Schimmel op de muren, erg vies (kruimels en haren), stopcontacten los in de muur, gat in de muur en ontbijt niet te eten. Personeel laat zijn voorkeur voor gasten duidelijk merken!
Gereisd met partner in oktober 2008

Stokhofp-Hassing, 12-6-2008

Prijs en aantal sterren zeker niet waard, kamers niet schoon, bloedvlekken in de badkamer en een verstopte wc waaraan niks kon worden gedaan. Ook was het interieur kapot van de kamer en lag er een cafe direct naast het hotel waardoor

het slaapkamer raam niet open kon s'nachts terwijl de temperatuur in de kamer aardig hoog was. En tot slot konden wij heerlijk meegenieten van de praktijken van onze buren in hun kamer.

Dit hotel is echt iedereen af te raden.

Gereisd familie in juni 2008

A. Borm, 7-5-2008

We hadden 2 kamers gereserveerd; 'n 2 persoons en 'n 3 persoonskamer naast elkaar. Bij aankomst was alleen de 3 persoonskamer beschikbaar. Er werd een matras op de grond bijgeplaatst en twee personen sliepen in een behoorlijk smal bed (twijfelaar). De 2 nachten erna waren wel 2 kamers naast elkaar beschikbaar. Inrichting was schoon, ramen konden niet goed dicht/ouderwetse inrichting. Echt frans. Geeft niet je bent er alleen 's-avonds en 's-nachts. Ontbijt prima. Croissant+wit hard broodje, thee/koffie, sinasappelsiroop. Sanitair: schoon, maar wel een beetje een krakkemikkige douchekraan (wel heet water) en je moest staan in het bad tijdens het douchen. Dit was niet echt comfortabel. Smal bad, weinig ruimte om te staan of je om te draaien. Personeel beleefd, behulpzaam. Afstand tot metro en centrum acceptabel. Veel negroide fransen in de wijk. Leek bij aankomst onveilig maar viel reuze mee. Eigenlijk een gezellige wijk met 's-avonds tot laat veel mensen op straat.
Gereisd familie in mei 2008

Henk, 1-3-2008

We hadden een kamer op de 6e verdieping. De vloer was ronduit smerig. De vloer was duidelijk niet schoongemaakt... er lagen bij beide bedden vuil en flink veel teennagels van de vorige bezoekers. De badkamer was wel schoon en voldeed perfect.

Het ontbijt wel goed(iedere gast krijgt 1 hard broodje en een croissant en onbeperkt koffie/thee/juice).

Ligging hotel is perfect: metro en parkeergarage in nabijheid.

Hotel zullen we zeker bij een volgende keer weer gebruiken.

Gereisd familie in maart 2008

T. Schermerhorn, 29-2-2008

Echt Frans hotel, krap en zo, met niet-sluitende toiletdeur. De acoustiek van de ontbijt"gang" was vreselijk slecht, de kopjes leken wel op elkaar gesmeten te worden, het deed zeer aan je oren. Maar kamer was prima en ligging uitstekend.
Gereisd met partner in februari 2008

Daantje, 28-1-2008

Geen superdelux hotel, maar we zijn ook niet vaak op de kamer geweest! Bed sliep lekker, kwam genoeg warm water uit de kranen en het was proper.

Uitstekende ligging, veel te zien in de buurt en ook snel bij de metro. Baliemedewerker was erg vriendelijk om ons uitleg te geven over openbaar vervoer.

Gereisd met partner in oktober 2007

mj van kruijsdijk, 31-5-2006

een fijn hotel in de nabijheid van montmartre. metrostation in de buurt(pigalle) en de supermarkt op de hoek.

gelegen in een relatief rustige zijstraat van de drukke bld. de rochechouart.

simpel maar lekker continentaal ontbijt.

kleine lift voor 2 personen. ook 4 persoonskamers.

Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Caravelle (Rue Des Martyrs) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caravelle (Rue Des Martyrs) in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caravelle (Rue Des Martyrs) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caravelle (Rue Des Martyrs) scoort een 5.57 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: