Hotel Best Western Montcalm ***

7,4

6 reviews over Hotel Best Western Montcalm in het Nederlands

Aanrader!

MO, 22-9-2009

In maart voor weekend in de mooie stad Parijs verbleven!

Zoiezo is parijs een zeer mooie stad, maar door de perfecte ligging naast een metro-station heeft het onze citytrip alleen maar verleukt!

Ook al zijn het vrij kleine kamer (maarja wat verwacht je in een stad als parijs), ze zijn goed verzorgd en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Alleen de 'kluisjes' zijn een klein nadeel. Gezien dit in een papiertje met paperclip in de grote kluis wordt gelegd, maarja je kunt niet alles hebben:P.

Gereisd met partner in maart 2009

Goed hotel

Stel, 24-12-2008

Prima hotel voor een weekendje Parijs.

Schoon, rustig en in een leuke buurt.

De kamers zijn klein, maar dat valt te verwachten in een grote stad.

Er is een metrostation naast het hotel.

Gereisd met partner in december 2008

een aanrader, we komen graag terug!

tverbeem@chello.nl, 30-9-2008

Het hotel is heel goed te vinden, ook vanaf Gare du Nord. De bus 42 doet er even over maar laat je meteen de highlights zien. Overigens metro inderdaad ongeveer voor de deur.

Ontvangst vriendelijk, kamer was groot genoeg,prima bedden, fijne badkamer, alles schoon, ijskastje op de kamer. Ontbijt lekker, goed aangevuld, we misten misschien een eitje, maar verder prima.

Verken niet alleen het centrum maar ook je eigen buurtje: goede eetgelegenheden, leuke cafe's, levendig en vriendelijk. Je kunt in de buurt ook allerlei lekkers krijgen, zoals streekkaasjes in een winkel vlak om de hoek. Jammer dat we dat pas op het laatst ontdekten!

Gereisd met partner in september 2008

Willems, 24-12-2007

Bezocht van 19 t/m 22 december 2007. Onlangs gerenoveerd en dat was te zien (en te ruiken). Goed onderhouden hotel. Aardig personeel en kon goed engels praten. Ontbijt was prima en genoeg om van te kiezen. Bedden waren iets te klein (lengte) en douche cabine ook iets te smal, maar geen probleem verder! Hotel geeft goede en nette indruk. Locatie is in een sjieke buitenwijk van Parijs. Je hoeft maar paar stappen te doen en je bent bij de Metro. Zeker een aanrader als je in Parijs een hotel zoekt!
Gereisd familie in december 2007

Rene, 16-5-2007

Via Touroperator een lang weekend geboekt in Hotel Montcalm. In Februari zijn we met de Thalys naar Parijs afgeriesd, een perfecte manier van reizen overigens. Vanaf Gare du Nord een directe metroverbinding naar het Hotel, waarbij je voor de deur uitstapt. Kortom Hotel Montcalm is een ideale uitvalsbasis om Parijs te verkennen. Een goed verzorgd hotel, zoals je mag verwachten van een dergelijk groot hotelketen als Best Western. Een aanrader!
Gereisd anders in mei 2007

Bert Brinkman, 12-1-2004

Ik ben al twee keer teruggeweest na mijn eerste bezoek. Het is gewoon een keurig hotel, lekker rustig gelegen buiten het centrum vlak naast een metrostation. Je rijdt zo vanaf de Peripherique de parkeergarage in (zit om de hoek). Aardige manager. Het is geen hotel waar je risico meeloopt. Dus goed.
Gereisd anders in januari 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Montcalm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Montcalm in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Montcalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Montcalm scoort een 7.38 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: