Hotel Best Western Anjou Lafayette ***

Hotel Best Western Anjou Lafayette
Best Western Anjou Lafayette
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Anjou Lafayette bij:

3 reviews over Hotel Best Western Anjou Lafayette in het Nederlands

Prima te bereiken met de auto

breman, 22-7-2010

Met de auto naar dit hotel, geparkeerd in de parkeergarage aan de overkant van de straat, en de rest van het weekend lopend parijs in.
Gereisd met partner in april 2007

michèle, 1-2-2007

Waren in de kerstperiode in dit hotel. Een degelijk drie sterren hotel met een uiterst vriendleijke bediening (zowel van de receptie als van de directie). Is nog een familiaal uitgebaat hotel. Verzorgde kamers (badkamer aan de kleine kant, doch voldoende). Ontbijt zeer verzorg.

Komen zeker terug naar dit hotel, ook gezien de goede ligging (niet ver van het station en toch rustig in een zijstraat van de rue Lafayette).

Gereisd anders in februari 2007

M. Hoeve, 26-12-2006

Wij verbleven in december 2006 drie nachten in dit hotel en dat is ons goed bevallen. Het hotel ligt in een rustige zijstraat van de Rue Lafayette, op ca 150 m van het metrostation Cadet.

De ontvangst was zeer vriendelijk. De kamers zijn zeer verschillend in grootte en inrichting. Wij hadden kamer 203 en dit was één van de grotere kamers op de verdieping. De kamer was vrij modern ingericht, voorzien van dubbele beglazing en airco. De bedden waren wat aan de korte kant, wel vrij hard, maar niet onaangenaam. Alleen de kussens waren erg slap. Er was voldoende kastruimte en de kamer had ook nog een schrijfbureau en een kleine zithoek. De marmeren badkamer was zeer fraai en compleet ingericht, met mooie materialen.

Wij gebruikten in het hotel het ontbijtbuffet voor € 11,50 p.p.. Wel duur vonden wij, maar het was wel goed verzorgd en gevarieëerd. Kortom, een prettig hotel voor een kort verblijf.

Gereisd met partner in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Anjou Lafayette in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Anjou Lafayette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Anjou Lafayette scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: