Hotel Aurore Montmartre **

Hotel Aurore Montmartre
Aurore Montmartre
1,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aurore Montmartre bij:

2 reviews over Hotel Aurore Montmartre in het Nederlands

Linda Hilvers, 17-11-2006

Puff ik sluit met totaal aan bij de andere ex klant. Het begon al goe dat we een sleutel kregen van een kamer waar we ineens allemaal kleding zagen liggen...hij was al bezet.. Wij weer naar beneden en toen kregen we een andere "kamer" het was op de begaande grond het leek wel de kelder alles was vergeeld en groezelig. De badkamer was piepklein en overal waren stukken intrieur af. in een woord blehhhh, maar goed we hebben wel lekker geslapen omdat er wijnig geluit in een bunker komt. NOOOOT MEER. niet heen gaan!
Gereisd anders in november 2006

Esther, 20-4-2005

We dachten een leuk hotelletje geboekt te hebben, maar bleken in een piepklein, donker en armoedig hotel te zijn beland. Hoewel er een televisie en een een mini-bar op de kamer zijn, is dit hotel zeker geen 2 sterren waard!
Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aurore Montmartre in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aurore Montmartre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aurore Montmartre scoort een 1.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: