Hotel Astrid Royal **

Onvoldoende

12 reviews over Hotel Astrid Royal in het Nederlands

Houdt niet over

Rene, 24-9-2009

Een klein en gehorig hotel. Je kan de buren letterlijk verstaan en zij jou ook. Kamers nogal klein en de bedden niet al te comfortabel. Verder weinig voorzieningen in dit hotel maar de basisbehoeften (slapen, dochen, ontbijtje) zijn aanwezig. Geen bar, sfeer, restaurantje, lobby of iets dergelijks. Dus niet te veel eisen stellen.
Gereisd met partner in maart 2000

ducouran myriam, 9-5-2007

wij zijn er van 1 mei tot 2 mei geweest,en vinden het een uitstekend hotel,ontbijt buffet perfekt inorde,zeker een hotel om aan te bevelen,wij zijn zeker van plan om dit nogeens over te doen
Gereisd met vrienden in mei 2007

Emma & Joey, 3-1-2006

Wij zijn vorig jaar met oud en nieuw 3 nachten in dit hotel verbleven en idd, het was erg klein en het ontbijt stelde niks voor (een stokbroodje met abrikozenjam, elke dag weer..) maar wij hebben het niet als heel slecht ervaren, het was schoon bij ons en de service was toch best redelijk..
Gereisd anders in januari 2006

Veronique, 12-9-2005

Waardeloos hotel, er zaten kakkerlakken! We voelden ons niet welkom, het personeel was totaal niet behulpzaam. Erg vieze kamer met oude kapotte meubels en onze wc lekte. Wij zijn geen luxe tyes, maar dit is echt armoe troef!
Gereisd anders in september 2005

Bert, 12-5-2005

Een smerige ouwe bende. Lampen stuk, wc kapot, douche afgebroken, kachel deed het niet. Klagen hielp niet, het personeel was ronduit onbeschoft.
Gereisd anders in mei 2005

Mila Backer, 13-4-2005

De kamer was te vies om aan te pakken, overal haren, propjes en viezigheid. Toen ik vroeg of er beter schoongemaakt kon worden, werd ik gewoon door het personeel uitgelachen. Mijn parfum is een paar keer gebruikt door kabouters en er is een dure nieuwe lippenstift 'zoekgeraakt.'

Ondanks dat een leuk lang weekend gehad, maar hier kom ik niet meer terug.

Gereisd anders in april 2005

Kirsten, 21-12-2004

Ik kom hier al vijf jaar, maar nooit meer! Het kamermeisje stal kleinigheden (sixpack kauwgom en inlegkruisjes, je gelooft je ogen niet). Daardoor durfde je je spullen niet meer op de kamer te laten. En was het er vroeger altijd schoon, nu lag de grond bezaaid met kluiten haren en stof. We kregen in een week tijd geen schone handdoeken en beddengoed. De verwarming deed het niet terwijl het buiten 2 graden was en daar wilden ze niets aan doen. Ook in de ontbijtruimte was het koud en de helft van de lampen deed het niet meer. Dit hotel is duidelijk niet meer wat het geweest is, heel jammer.
Gereisd anders in december 2004

Marga Steur, 18-11-2004

Leuk hotel met eenvoudige kamers voor een leuk prijsje. Doet misschien oud en een tikje shabby aan maar als je door de donkerbruine inrichting heenkijkt, zul je zien dat het er goed schoon is. Wel knap gehorig en de sigarettenrook komt gewoon onder de kieren door: op het laatst stond de kamer blauw!

Uitstekende locatie op twee haltes van Gare de l'Est, makkelijk te lopen. Daarvandaan kun je alle kanten op.

Prima ontbijtje, niets bijzonders maar zo doen de Fransen het zelf ook ;-)

Gereisd anders in november 2004

Ingrid, 31-7-2004

Bij aankomst was er geen reservering van ons bekend, kan ook aan de touroperator hebben gelegen. Goed opgelost en we kregen een nette kamer met groot bed. Ontbijt in een kleine ruimte, maar wel oke. Niet al te gemakkelijk te bereiken ivm eenrichtingswegen. Wel makkelijk auto parkeren onder het hotel.
Gereisd anders in juli 2004

Myrthe, 2-7-2004

Wij komen hier al vier jaar en het is inderdaad een oud hotel, maar het is er altijd schoon. Bovendien is het ruim voldoende wat je voor dat vriendenprijsje krijgt. Een kamer van gemiddelde grootte met prima bed, een tv en een eigen toilet en douche vind je nergens zo goedkoop.

Het ontbijt bestaat uit: stokbrood, roombotercroissant, roomboter, jam, jus d'orange en koffie/thee/chocolademelk, etc. De vrouw die de laatste keer achter de receptie zat, was inderdaad buitengewoon onaangenaam. Hopelijk zit ze er tijdelijk, want de mensen die er daarvoor zaten waren altijd heel hartelijk.

Het hotel zit in een rustige zijstraat van een drukke straat. Dankzij dubbele beglazing heb je geen verkeersoverlast. De ligging, vlakbij metrostation Jacques Bonsergent, is fantastisch! Vandaar is het één halte naar Gare de L'est, maar je kunt dit ook makkelijk lopen.

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astrid Royal in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astrid Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astrid Royal scoort een 4.08 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: