Hotel Ascot Opera ***

Hotel Ascot Opera
Ascot Opera

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ascot Opera bij:

1 review over Hotel Ascot Opera in het Nederlands

Overgebracht naar een ander hotel

Mark de Vries, 13-8-2013

Ik en mijn vriendin hadden voor 2 dagen geboekt bij hotel Ascot Opera in Parijs. Er werd gezegd dat we om 1 uur in onze kamer konden, na aankomst bleek dit niet het geval, 1 uur werd 4 uur en 4 uur werd uiteindelijk half 7. Vervolgens hoorden we toen ook nog dat we helemaal niet in hotel Ascot Opera sliepen maar in een 'andere vesting' van hetzelfde hotel, naar hun eigen zeggen zou er iets mis zijn met onze kamer. Dit bleek Marsullier Opera te zijn aan de overkant van de straat (een heel ander hotel zoals ons werd verteld door personeel).

We zijn de moeilijkste niet, maar wilden toch graag een verklaring. Bij hotel Ascot Opera zijn we op brute wijze toegesproken door de desbetreffende dame achter de receptie. Daarbij komt ook nog dat we extra hadden betaald voor een bad, die wij uiteindelijk niet kregen. Zoals de receptioniste zei, in Frankrijk zijn een bad en douche hetzelfde.

Uiteindelijk een paar leuke dagen gehad maar wij raden dit hotel absoluut af.

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ascot Opera in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ascot Opera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ascot Opera scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: