Hotel Annexe

6,5

2 reviews over Hotel Annexe in het Nederlands

goed budget hotel vlakbij Republique

L.maes en M.Maes, 10-10-2011

We hebben er in december 2010 gelogeerd samen met onze moeder.

Het is een leuk en klein budget hotel.

Kamer voor 3 personen was erg netjes, met schone lakens en handdoeken.Badkamer klein, maar dat is normaal in Parijs. Wel gehorige kamer aan de straatkant.

Op loopafstand van de metro ( 5 minuten) Ontbijt is vlakbij hotel mogelijk, er zijn wel koffie en theefaciliteiten op de kamer en in de straat ( 30 meter) is een uitstekende bakker ! Supermarkt ook dichtbij hotel. Zeer vriendelijk personeel, van naastgelegen hotel-sleuteladres- echt aan te bevelen voor een kort verblijf in Parijs !

Gereisd met vrienden in december 2010

Prima locatie, schoon, erg klein.

Marcel, 4-10-2010

Hotel Annexe hoort bij Hotel Taylor. Je moet je namelijk melden bij de receptie van Hotel Taylor, en daarna loop je met de sleutel naar het pand ernaast.

Het is schoon, de locatie is prima (5 minuten lopen van metro station Republique), maar het is erg klein. Elke kamer heeft een ander formaat, en wij troffen de kleinste, voor dezelfde prijs. Hier kwamen we later pas achter toen we op de plattegrond keken van nooduitgangen. Elke dag werd het bed opgedekt en kregen we schone handdoeken. Erg netjes.

Het ontbijt is Frans, oftewel waardeloos. Koffie, een vet croisant of een taai stuk stokbrood en wat gelei perzik of abrikoos. Echter, er zijn genoeg tentjes in de buurt om ontbijt te pakken. Ga dus geen 10 euro voor het ontbijt betalen of vooraf erbij boeken!

Wifi zit erbij en is gratis, prima.

Kortom, een prima adres om een paar dagen Parijs te bezoeken!

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Annexe in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Annexe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Annexe scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.