Hotel Americain **

7,3

22 reviews over Hotel Americain in het Nederlands

Americain

Rob, 15-11-2009

Wel kleine kamer maar voor een 2* hotel prima. Karig ontbijt maar ik had niets anders verwacht.
Gereisd met partner in november 2008

leuk hotel voor de gayscene

Wouter uit de Bulten, 23-12-2008

ligt zeer centraal in de gayscene van Parijs. hotel zelf zeer slecht! heel klein bed, geen douche (alleen douchekop in het bad) ontbijt zeer beperkt

Parijs zelf nix met kerst

Gereisd met partner in december 2008

prima hotel dicht bij metro

monique, 11-12-2008

voor Parijse begrippen een prima hotel in vrij rustige straat. goede uitvalsbasis om Parijs te leren kennen dicht bij metro de Republique in de wijk Marais. Dichtbij leuke winkeltjes, lekkere eetgelegenheden en de jodenbuurt bij Place de Vosges. Het ontbijt bestaat uit koffie, thee of heerlijke chocolademelk, 1 croissant, 1 hard broodje met boter en jam en een glaasje jus d'orange. Hotel is dik 2 sterren waard.
Gereisd met vrienden in december 2008

hotel americain prima

hattem, 19-11-2008

centraal gelegen, goede engelstalige receptie, ontbijt is prima

slecht hotel

jeanine, 17-11-2008

we kwamen in de kamer en je kon je er haast geen poot trekken gordijnen waren kapot, het behang en lampekappen zaten nog onder de lekkage. de badkamer nou gewoon vies putjes zaten vol met haren en andere dingen douche kop was verschimmelt, de tegeltjes waren geel.

het onbijt is elke dag hetzelfde en je krijgt het gewoon voorgeschotelt elke dag dezelfde jam en ook vreemd je moet steeds als je weg gaat je sleutel afgeven dat geeft geen vertrouwd gevoel dus je neemt steeds alles mee op sjouw onze ervaring een cijfer 4

Gereisd met partner in november 2008

Leuk hotel voor deze prijs

S de Boer, 16-10-2008

hotel ligt op korte loop afstand van Place de la Republiek. Hier vindt men betaalbare restaurants en barretjes. Ook de metro is op loopafstand.
Gereisd familie in oktober 2008

Prima als uitvalsbasis

Fam Riethoven, 8-10-2008

Ideaal om te slapen en als uitvalsbasis voor sightseeing. Heeft adequate kamers en goede douche!
Gereisd met partner in oktober 2008

Leuk en simpel hotel met geweldige ligging.

Tim, 24-8-2008

Het hotel is simpel opgezet, kleine kamers en het ontbijt was erg simplistisch. Dit gaf ons een knus en romantisch gevoel. Het hotel ligt erg in de buurt van al het moois van Parijs en wij hebben in de week dat we er waren alles te voet gedaan!

Aanrader, wij hebben een geweldige tijd gehad in deze mooie stad en het kleine, maar knusse hotel.

Gereisd met partner in augustus 2008

J. van Maaren, 9-5-2008

We hadden 2 kamers 1 was er goed en 1 slecht.

Slecht vind ik een 2 persoons bed van 120x180

een douche die erg klein was een hele lage wastafel waar je nauwelijks achter kon staan als je je haar kamt kwamen je ellebogen tegen de muur.

Een w.c. waar je niet recht op kon zitten.

Goed vind ik 2 eenpersoonsbedden van 90 x 200 een ruime badkamer met w,c bad en wastafel.

Het ontbijt bestond uit 2 broodjes jus dórange en thee of koffie boter en jam het was niet mogelijk er ook maar iets bij te krijgen

Gereisd familie in mei 2006

Piet, 28-4-2008

Zeer leuk hotel met roomservice en lekker eten !
Gereisd met vrienden in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Americain bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Americain in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Americain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Americain scoort een 7.32 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: