8,2

23 reviews over Hotel Albert 1er in het Nederlands

Mooi en net hotel dichtbij Gare du Nord

Shanti, 11-9-2016

Net hotel op 4 minuten lopen van Gare du Nord. Nette kamers. Personeel vriendelijk. Wel veel geluidsoverlast van naastgelegen hotel. Als ik een emmer had dan zou ik zeker water naar ze hebben gegooid . Achmed van de receptie bedankt voor de hulp en gezellige gesprekken. Hotel raad ik zeker aan.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Perfect

noella.baeten@hotmail.com, 9-2-2015

Hotel is perfect! Kamers zijn idd een beetje klein, maar ze zijn mooi en vooral proper. Ontbijt was heerlijk. Alles wat een mens nodig heeft om de dag te beginnen. Hotel ligt dicht bij Gare du Nord en men mag vanaf de 1e dag de bagage in het hotel laten zodat de verkenning van Parijs direct kan beginnen. In het hotel is er geen restaurant maar er zijn er genoeg in de buurt. Mogelijkheid voor roomservice is er wel. Wij zijn voor een weekend geweest en bij het uitchecken (mag tot 12.00u) kan men de bagage in het hotel achterlaten zodat je je trolley geen hele dag moet meesleuren. Volgende keer boeken wij weer dit hotel. Echt een aanrader !! Koffie en thee faciliteiten aanwezig op de kamer alsook een flesje Evian.
Gereisd met vrienden in februari 2015

Tactisch goed gelegen. Da's alles.

Johan, 5-9-2013

Vlakbij het TGV station en vlakbij de metro. Praktisch dus maar voor de rest niet veel soeps.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Prima!

Nita, 26-4-2012

Zeer keurig hotel, heerlijk en heel erg uitgebreid ontbijt!! Vlak bij Gare du Nord. Kortom een aanrader voor iedereen die voor een redelijke prijs een goed hotel wil in Parijs.
Gereisd met vrienden in april 2012

Netjes

joke, 11-1-2012

Het hotel is zeer kleinschalig. Alles is klein. De lift, de ontbijtruimte, de kamers. Maar dat is niet erg want het is heel erg proper en das het leukste. Je ligt heel dicht bij het station en ook verschillende eetgelegenheden. De Mc donalds en de quik en nog verschillende restaurantjes. Wat ik wel kan aanraden in Parijs is een goei paar wandelschoenen. Ik heb een heel tof weekend gehad. Voor de mensen die daar nieuwjaar vieren: onder de eifeltoren is geen vuurwerk van de stad voorzien, maar het volk zelf had vuurwerk genoeg bij om toch nog te vieren.
Gereisd met partner in december 2011

goed gelegen hotel

sdbhg, 20-11-2010

tevreden vooral van de ligging dichtbij het tgv- station.

Ontbijt was ok, kamers eveneens.

Ik heb geen idee van de prijs (gewonnen)...

Gereisd met partner in december 2003

Super ligging naast Gare du Nord.

Jenny, 23-6-2010

Prima hotel, op 100 mtr vanaf Gare du Nord.

De kamers zijn i.d.d. erg klein maar keurig verzocht en schoon.

Badkamer idem.

Personeel erg vriendelijk en 24 uur per dag aanwezig.

Perfect voor een stedentrip met de Thalys!!

Wij hadden kamer 56, op de foto's te zien op de 5e etage, boven de ingang.

Deze kamer heeft 2 balkons. Uitstekend bed. Airco op de kamer.

We hadden geen ontbijt geboekt, maar recht aan de overkant is een bakkertje waar je prima kunt ontbijten. Verse broodjes, vers geperste jus d'orange en lekkere cappuccino.

Gereisd familie in juni 2010

Prima Hotel

pierre, 13-12-2009

Inderdaad, vlak bij de metro,kleine kamers mar je bent toch de hele dag onderweg.

Goed ontbijt buffet,vriendelijk personeel.Kamers wel erg warm,dus verw.uit of ramen open zetten.Als je door de weeks komt,wel kans dat de parkeer garage vol zit,en er pas na 19.00 uur plaats is.

Gereisd met partner in december 2009

Valt wel mee voor een stadshotel

Rudy Uytterschaut, 22-7-2008

Dit hotel heeft inderdaad een renovatie ondergaan maar de kamers zijn echt wel heel klein. Voor een stadshotel in Parijs zal dit anderzijds geen alleenstaand geval zijn. Tenslotte kom je niet naar Parijs om op je hotelkamer te zitten. Maar iets meer ruimte zou wel praktischer zijn. Ook het gebrek aan een degelijk kleerkast zorgt voor problemen. Ze krijgen er gewoon geen kleerkast binnen.

Zeer kleine lift, dus beperk je bagage.

Ontbijtbuffet is naar Franse normen best wel uitgebreid. De drankjes die je aan de receptie kan kopen wanneer de nood hoog is zijn wel heeeeeeeel erg duur. Voorbeeld: 5 euro voor plastiek flesje cola, zonder glas.

Ligt wel gunstig tegenover Gare du Nord en metrolijnen.

Gereisd alleenreizend in juli 2008

goed hotel

Heleen, 22-7-2008

goed hotel,ligging heel goed,vlak bij Gare du Nord.

personeel heel vriendelijk.

goed ontbijtbuffet

kamers netjes maar wel klein

alles heel schoon,enig minpuntje de bedden die zijn wel heel erg hard.

de metro en RER heel dichtbij,ook veel restaurants in de buurt.

Gereisd anders in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Albert 1er*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albert 1er in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albert 1er zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albert 1er scoort een 8.2 uit 10 op basis van 23 reviews.