Aparthotel Adagio Paris Haussmann

Aparthotel Adagio Paris Haussmann
Adagio Paris Haussmann

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Adagio Paris Haussmann bij:

1 review over Aparthotel Adagio Paris Haussmann in het Nederlands

ruim en rustig appartement in centrum Parijs

Yvonne, 2-5-2013

We hadden het 2-kamer appartement dus alle ruimte met bankje (slaapbank) en 2 stoelen. Ook een ruime badkamer met bad(je) en douche. Het was lekker rustig. Helaas was de staat van onderhoud niet zo best. Slaapbank zakte een beetje uit mekaar, tafeltje stond wiebelig op de poten, drukknop van wc kwam bijna van de muur vallen etc. Maar het bed sliep prima, de douche was lekker warm en de ruimte maakte veel goed. We hebben niet gekookt, alles hiervoor was wel aanwezig. Met 4 personen is het misschien wat aan de krappe kant. Optioneel ontbijt hebben wij niet genomen, 10 euro is een beetje teveel vinden wij.
Gereisd met partner in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adagio Paris Haussmann in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adagio Paris Haussmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Adagio Paris Haussmann scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.