Hotel 1K Paris *****

1K Paris

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor 1K Paris bij:

1 review over Hotel 1K Paris in het Nederlands

AFRADER: club-hotel, NIET om te slapen.

Boots, 8-11-2010

Op eerste gezicht modern hotel. Goede ligging. Concierge deed zijn werk goed.

Maar als je goed kijkt:

-Kamers zijn klein, erg gehorig (terwijl de receptioniste zei dat ze absoluut soundproof waren) en nodig toe aan onderhoud.

-Spa is niet aanwezig (ze wachten al 5 jr op bouwvergunning).

-Zodra de club op de begane grond open gaat, voel je je direct niet meer welkom. We zijn er 3 nachten geweest. Elke avond moesten we bij de entree uitleggen dat we hotelgasten waren en dat we niet kwamen voor de bar.

-Je was niet welkom in de bar/martini-club omdat het alleen bestemd was voor VIP-Parijzenaren en niet voor toeristen(alsdus de receptioniste). De muziek was tot op de bovenste verdieping te horen en slapen was onmogelijk!! Dus hebben we tot 3 uur 's nachts tv gekeken, totdat de muziek zachter werd gezet.

-Absoluut geen 5 sterren waard, hooguit 3.

-Erg duur voor alleen gebruik van de kamer!!

-Concept van hippe club + hotel werkt niet...Tenzij je tot diep in de nacht uit gaa

Gereisd met partner in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 1K Paris in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 1K Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 1K Paris scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: