Hotel Mercure Paris Orly Aeroport ***

Hotel Mercure Paris Orly Aeroport
Mercure Paris Orly Aeroport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mercure Paris Orly Aeroport bij:

1 review over Hotel Mercure Paris Orly Aeroport in het Nederlands

lijkt goed en chique is het niet

Car, 31-10-2012

Dit hotel zag er bij aankomst prettig uit. We hadden schone er een 4 persoonkamer met 2-persoonsbed en een stapelbed, weinig ruimte om te lopen of voor bagage. De badkamer was ruim helaas het bad niet schoon. Jammer vond ik dat er geen raam open kon in de kamer. Met het luchtcirculatie systeem kreeg ik de kamer absoluut niet cool. Het was er zeker 22 graden, voor mij te warm om in te slapen. Kamer was verder niet kindvriendelijk, bijv stopcontacten laag bij de grond. Het hotel is absoluut niet ingesteld op kinderen. Het eten in het restaurant is te triest voor woorden. Zeker af te raden! Het kindermenu was rechtstreeks uit de vriezer in de frituurpan. De zalm eet ik thuis lekkerder. Na het eten hebben we aangegeven dat het ver onder de maat was, en eigenlijk werd er nauwelijks naar geluisterd. Het ontbijt was uitgebreid, met eko producten maar de koffie geen aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Paris Orly Aeroport in Orly, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Paris Orly Aeroport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Paris Orly Aeroport scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: