Hotel Campanile Nanterre **

Hotel Campanile Nanterre
Campanile Nanterre
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Campanile Nanterre bij:

2 reviews over Hotel Campanile Nanterre in het Nederlands

3-persoonskamer met 4 personen

Gruiters, 4-8-2013

Ik ben het eens met de vorige recensie over de netheid van de kamers. Echter wij hebben via een aanbieder ook een 3-persoonskamer geboekt met een extra bed erbij. Dit staat ook op onze papieren. Echter toen we bij de bestemming aankwamen zeiden ze dat dit niet mogelijk is en dat we nog een extra kamer moesten bijboeken. Ze zeiden dat we bij de aanbieder moesten zijn, dat zij dit fout hadden gedaan. Dus je begrijpt het. Je staat daar en je wordt gedwongen om een extra kamer te boeken. Het lijkt wel of ze goedkoop kamers aanbieden en als je bij de balie staat, word je op kosten gejaagd. Ik heb een blaadje moeten schrijven (voor de verzekering zeiden ze) , dat ik met 4-personen op een driepersoonskamer sliep met 3 bedden. Dus als je hier boekt, let op!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een prima hotel met een goede service

Coppens Isabel, 13-5-2013

Wij hebben met hemelvaart 4 dagen in Parijs doorgebracht.

Het was een geslaagd weekend mede dankzij onze fijne accomodatie.

We dachten dat we via touroperator een vier persoons kamer hadden geboekt maar dit bleek een misverstand te zijn. Bij aankomst bleek dat ze alleen twee en drie persoons kamers hadden en er stond ook 3 personen op onze reservering. Aangezien we met vieren waren stelde de manager dat we tegen een kleine meerprijs twee kamers konden nemen en ze bood ons zelfs een ontbijt aan. De kamers zijn klein maar heel schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden slapen heerlijk en ook was er wifi. Wij hebben de auto op de afgesloten parkeerplaats gezet en per metro en trein gereisd. Het park waardoor je naar het RER station loopt is verlicht, wat prettig is als je laat vanuit Parijs of Disney terug keert. De Eifeltoren is een kwartiertje per metro en Eurodisney 40 minuten met een rechtstreekse trein.

Kortom wij vinden dit hotel qua prijs-kwaliteit verhouding een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Nanterre in Nanterre (bij Parijs), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Nanterre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Nanterre scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: