Aparthotel Residhome Prestige Val d`Europe ****

Aparthotel Residhome Prestige Val d`Europe
Residhome Prestige Val d`Europe
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residhome Prestige Val d`Europe bij:

150 reviews over Aparthotel Residhome Prestige Val d`Europe in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor Parijs met kids

Familie Van der Maesen, 14-5-2017

Aanrader. Studio met kitchenette voor goede prijs tegenover de RER. Disney op 5 minuten, Parijs centrum op 35. Eigen parkeerterrein. Alles netjes en schoon. Verse croissants aan de overkant. Gewoon doen!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Niet meer!..

Gerda, 8-1-2017

Wij verbleven (2 kind./2 volwas.) in een appartement in het hotel tijdens de kerstperiode 2016.

Appartement is niet al te groot 1 slaapkamer plus 1 bedbank in de kamer. Het is wel schoon en wordt netjes bijgehouden.

Het hotel is ideaal gelegen, op loopafstand van de metro. Met een paar minuten ben je met de metro op het park Disneyland. Verder is er op loopafstand een prachtig winkelcentrum, dit is zeker aan te bevelen.

Helaas voor de kinderen (9 en 12) is er niets te doen. Alleen een pooltafel

die regelmatig niet werkte en een flipperkast die ook vaak buiten werking was.

Voor een ieder moet je Euro 2,00 betalen per spel. Dit vind ik niet kunnen voor een 4 sterren hotel en moet zeker gratis zijn!..

Verder vond ik het personeel achter de receptie niet vriendelijk, geen blijde gezichten! misschien vanwege te hoge werkdruk?..

Vooral met klachten als de speelautomaten weer eens defect waren. Mijn tip gewoon zorgen dat alles goed blijft werken, dan heeft men ook geen gestress achter de balie!..

Echter een groot minpunt is dat er een ketting is gestolen uit mijn koffer, dus let op je spullen!...

Ondanks alles toch een prima verblijf gehad in het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Prima hotel, kort bij RER-station

Jeu, 28-6-2015

Prima hotel, maar ze doen zich luxer voor als ze werkelijk zijn. Kamers zijn slordig afgewerkt, loszittende kranen en vloertegels en doucheslang die lekt. Ontbijt was heel eenvoudig maar toch 12 euro.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Dichtbij Disney, goede prijs/kwalitieit verhouding

Sandra, 23-2-2015

Mooi appartement op een ideale afstand van Disneyland. Rustige omgeving en ideaal gelegen bij treinstation. Mooie kamers en fijne bedden. Keukentje klein, maar goed genoeg voor enkele dagen. Afgesloten parkeergarage van het hotel, waar ook niemand anders in komt ivm code in de lift. Ook het hotel kom je niet zomaar binnen omdat je aan moet bellen om binnen te komen, dus een erg veilig gevoel. Personeel erg vriendelijk en hulpvaardig. We waren erg vroeg aanwezig waardoor onze kamer nog niet beschikbaar was, desondanks konden we al inchecken en later op de dag de sleutel ophalen, zodat we al een halve dag in Parijs konden doorbrengen. Ook onze auto kon al in de parkeergarage veilig staan. We waren met drie jonge kinderen ook zij waren zeer blij met dit aparthotel.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Prima appartement met hotelservice, top ligging!

mevrouw Phijl - Wronowski, 22-2-2015

Je bent binnen twee minuten bij de metro/ trein die je voordelig naar eurodisney ( 1 station) en centrum Parijs (30 minuten ) brengt.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Goede uitvalsbasis

vi, 13-1-2014

Een beetje op ons hoede na de recensies hier toch maar geboekt (express geen waardevolle dingen mee en altijd de gratis kluis op de kamer gebruikt). De medewerkers aan de receptie waren aardig en hulpvaardig. Garage voor 6 euro per dag. De studio die wij met 2 personen hadden was keurig. Het waaide en regende keihard en de roosters konden niet dicht, je lag dan echt op de tocht in bed. We hebben natte handdoeken in de roosters gelegd. De keuken is minimaal ingericht, maar voor wat simpel kookwerk volstaat het. Er was een bordje met wat thee, koffie, melk en suiker. Ook was er in de keuken een setje met wat benodigdheden zoals vaatwastabletten. Handdoeken werden elke dag vervangen. Het slaapbankje zag er wat groezelig uit, verder was alles netjes.

Het metrostation om de hoek is ideaal, je bent heel snel bij de Disneyparken. In de buurt vind je een groot winkelcentrum en wat restaurantjes. Verder een niet echt inspirerende omgeving, maar iedereen zit hier toch vanwege Disney.

Gereisd met partner in december 2013

Perfecte uitvalbasis voor Disneyland

m_van_zuijlen, 29-12-2013

Dit hotel ligt op 5 minuten rijden vanaf Disneyland en daarom een prima goedkoper alternatief voor de Disney hotels. Het treinstation ligt pal naast de ingang en volgende halte is Disneyland.

Wij verbleven in de 5 pers. kamer (2 volw., 1 kind 4 jaar, 1 baby 8 maanden) en deze was prima. Super prijs/kwaliteit. We hebben zelfs met kerst ge-gourmet :)

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Dichtbij Disneyland

Juffie, 13-8-2013

Vermits we voor de 2de keer over een jaarabonnement 'Disney' beschikken, hebben wij al vele hotels en appartementen nabij Disneyland bezocht. Aparthotel Residhome Prestige Val d'Europe is zeker OK.

We verbleven hier reeds 2x en waren steeds heel tevreden. Het interieur is iets moderner dan vele andere appartementen en bij ons was het steeds netjes. Vermits we de 2de keer met 5 personen gingen, kregen we als verrassing een 7 personen-appartement i.p.v. eentje van 5 personen. Héél enthousiast kregen we de mededeling: 'we have a surprise for you' bij het inchecken. Dit deden ze voor ons omdat we voor de 2de keer in korte tijd terugkwamen. Wij kunnen alleen maar positief zijn dus ...

Gereisd anders in januari 2013

Matig en let op je spullen

Shanti, 7-5-2013

2k app voor 4 pers te krap. Studio voor 2 pers wel prima. Locatie is ook prima, je bent zo in Disney. In de ontbijtzaal een handtas gestolen. Er wordt gezegd dat iedereen wordt gecontroleerd, maar dat valt dus tegen. Ontbijt viel ook tegen. Receptie heeft wel goed meegeholpen na de diefstal, beveiligingsbeelden bekeken en zijn meegegaan naar de politie. Wel gezegd dat dit voor het eerst gebeurde, maar lees bij voorgaande recensies dat dit dus niet klopt.
Gereisd met vrienden in mei 2013

Goed appartementen complex

petrabalemans, 6-5-2013

Was toch wel benieuwd na toch wel negatieve recensies te hebben gelezen. We arriveerde om 8.30 uur en omdat het appartement waar wij zouden verblijven al vrij was mochten we al naar ons appartement. Personeel erg vriendelijk en spraken ook Engels. Parijs met de metro was ongeveer 40 minuten, en naar Disney was het 5 minuten en je stapt echt letterlijk voor je appartement uit. Wij zijn heel tevreden over het appartement, het personeel en het eten. Wij hadden een twee kamer appartement deze was niet groot met 4 personen maar dat wisten we van te voren. wij gaan zeker nog een keer terug naar deze locatie. Een top weekend gehad!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residhome Prestige Val d`Europe in Montévrain , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residhome Prestige Val d`Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Residhome Prestige Val d`Europe scoort een 7.46 uit 10 op basis van 154 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: