Hotel La Ferme de Mondesir **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Ferme de Mondesir bij:

2 reviews over Hotel La Ferme de Mondesir in het Nederlands

Voor 1 nachtje

tilburg, 19-8-2016

Bij dit soort overnachtingen weet je dat het maar voor 1 nacht is omdat je op doorreis bent. Als je er zo in staat valt het alles mee. Op het terrein kunnen kinderen prima een balletje trappen of ravotten (geen speeltoestellen wel ruimte). Personeel is niet veel aanwezig maar je wordt wel geholpen als je aankomt. Het restaurant is om 19:15 beschikbaar, je kan gebruik van een beperkte kaart of van een simpel buffet maken maar het was verrassend goed. Ook het ontbijt was voor Franse begrippen beslist niet kinderachtig. We hadden een 4 persoonskamer voor ons 2 en onze 3 kinderen, ging prima. TV, toilet met douche op de kamer. Mocht je wat gezet zijn of slecht ter been heb je een probleem om in de doucheruimte te komen. de kamers waren wel erg stoffig, in de nacht was te merken dat veel mensen aan het hoesten waren.

Wij hebben gebruik gemaakt van dit hotel voor de terugweg uit de dordogne. Achteraf gezien hadden we nog wel wat verder gekund maar dat is moeilijk in te schatten. Al met al prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Slapen maar geen eisen

Robert, 6-8-2011

Wanneer je het terrein betreed is het sprookjesachtig. Druiven, appels, kortom veel groen na een rit door agrarisch gebied. In het weekeinde is er geen personeel en heb je met een telefoon direct contact met beheerder. Zij spreekt frans en een beetje engels. Zij geeft een code van de kluis en dan kan je je sleutel pakken.

Kamers zijn ruim maar beetje afgeleeft, evenals de badkamer. Bed was groot en goed. Lakens schoon.

Je kan er niet eten in het weekeind en we moesten 10 km rijden waar we uiteindelijk na lang zoeken (veel dicht) 2 pizza's en een fles wijn hebben gekocht. Deze in de tuin van het hotel opgegeten.

Ben je op doorreis is dit een optie.

Alleen de koffie was beetje thee achtig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Ferme de Mondesir in Monnerville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Ferme de Mondesir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Ferme de Mondesir scoort een 4.83 uit 10 op basis van 3 reviews.