Hotel Disney's Sequoia Lodge ***

7,9

489 reviews over Hotel Disney's Sequoia Lodge in het Nederlands

Geweldig!

Sophia, 16-10-2017

We hebben een heerlijk weekend gehad incl. ontbijt. De kamer was simpel maar schoon en netjes. Matrassen hard maar is net wat je gewend bent. We zaten in het hoofdgebouw aan lakeside. Personeel heel vriendelijk ontbijt heel simpel. Avond eten super duur maar dat is het in het park ook. Goedkoop eten doe je alleen bij de Mac. Voelde ons in het park opgelicht door de prijzen ( bv menu met hamburger patat en drinken 16 euro pp en Mac rond de 8 euro ) Op de foto gaan met figuren kan alleen als je veel geduld hebt met wachten. ( lange rij ) Park gaat een uur eerder open maar ook dan lang wachten =/- 45 min. Veel Fransen sluiten bij , bij mensen die al in de rij staan en dat is echt irritant. Veder hebben we een heerlijk weekend gehad! Je kan beter lopen dan met de shuttel, is maar 10 min.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Was echt genieten

Jessica Dwarshuis, 21-8-2017

Wij hadden een golden forest kamer aan lake zijde. Qua prijs en kwaliteit een hele goede verhouding.De privé receptie is ook prettig. Het ontbijt was heerlijk rustig. De privélounge met drankjes is in de middag ook rustig. Kinderen kunnen daar ook tv kijken. De kamer was er warm (april) en was niet echt kouder te krijgen.Voor de lunch is in april niet echt nodig om te reserveren. Maar voor het avondeten is wel raadzaam op voorhand een plek te reserveren. Wij hadden volpension plus geboekt maar de volgende keer nemen wij half pension plus. Deze coupons kun je ook inleveren met bijbetaling bij buffalo bill's wild west show. De show was geweldig maar je kan net zo goed een 2e catogorie kaartje kopen.Tussen 1 en 4 uur is de hotel fast pass niet te gebruiken. Je krijgt er 1 per dag per persoon. Volgend jaar gaan we Newport Bay club compass club familiekamer in het super voordeel seizoen. Het is dan nog het jaar van het 25 jarig jubileum dus nog extra entertainment.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Schoon maar verouderd

Anneloes, 15-8-2017

Vriendelijke ontvangst, prima ligging tov het park. Hotel en kamers in het algemeen flink verouderd en muffig. Wel schoon. Ontbijt is duur en niks bijzonders.
Gereisd met partner in mei 2017

Goed Hotel / Restaurant is minder

Robert4u, 23-7-2017

Het eten in het restaurant liet te wensen over,alle gerechten waren goed maar alles was koud of lauw, soep.vlees, pasta, vis, omelet,kip nuckets , ruste rondje,

aangegeven bij receptie, zou worden doorgegeven maar na 2 dagen het zelfde lauwe eten dus niets aangedaan, ook aan de toezicht houdende kok doorgegeven en dat waren er op het laatst 4 keken elkaar onbegrijpend aan maar gebeurde niets

Tijd voor Rob Geus om eens langs te gaan....!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig

Anja, 3-7-2017

Vijf dagen verbleven in een Golden Forest kamer.

De kamer was ruim genoeg voor vier personen en twee rolstoelen.

Het personeel was allervriendelijkst en spraken allemaal goed Engels.

Er werd goed rekening gehouden met het feit dat we met twee personen op leeftijd waren die in een rolstoel zaten.

Ontbijt was goed en ook het vier uurtje was gevarieerd. Heerlijk om overdag en 's avonds tot 22.30 uur gebruik te maken van de lounge om iets te drinken.

Het weer was goed en warm en je kon flesjes water en of blikjes halen om mee te nemen in het park.

Met andere woorden, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Eens maar nooit meer

Linda, 15-6-2017

Wij zijn net terug van een paar dagen Sequoia Lodge. We hadden een Golden Forest Room maar dit is zonde van het geld geweest. De kamer was te klein voor 4 personen en we keken uit op een dak en de bevoorrading, De matrassen waren hard en het toilet trok niet goed door. Het ontbijt werd in een aparte zaal geserveerd. Dit bestond uit o.a. pannenkoeken, scrambled eggs enz. wat niet erg warm was. We hebben ook 2x gebruik gemaakt van het buffet in het hotel. Dit vonden wij zeer slecht. Al het eten was koud en voor kinderen was er weinig keus.

Het personeel is zeer vriendelijk en het hotel ligt op loopafstand van het park. Vanaf 16.00uur is er in de golden forest lounge een soort high tea met zoete en hartige hapjes. Ook kan je hier onbeperkt non alcoholische dranken halen die je ook mee het park in kan nemen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Wat was het fijn!

Saskia Louise, 28-5-2017

We hadden een kamer in de Yellowstone lodge, vlakbij het zwembad, deze was tot tegenstelling van de andere berichten hier lekker op temperatuur.

De mensen waren supervriendelijk en het inchecken ging redelijk snel.

Het onbijt was heerlijk en er was genoeg keus!

We willen snel weer terug :)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Leuk met kinderen

Amanda Verkerke, 4-5-2017

We zijn met onze 2 dochters van 11 en 5 geweest en sliepen in hotel Seqoaia lodge.

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel.

Aan te raden is wel om diner vooraf( thuis) te reserveren omdat alles bij aankomst al vol zit.

Wij hebben 2 keer ontbeten in het hotel met de maaltijdvouchers maar die wel laten upgraden omdat het ontbijt dan wel veel uitgebreider is.

We moesten hier 24 euro per dag voor bijbetalen.

Het diner hebben we ook in het hotel gedaan, dit was een lopend buffet.

Het was heel uitgebreid maar helaas allemaal koud.

De tweede avond hebben we in Disney village gegeten in het steakhouse en dat was heel lekker.

Het personeel is heel vriendelijk.

Je kan met de vouchers kiezen uit een keuzemenu wat daarbij hoort maar je mag ook een ander menu kiezen maar betaald dan bij.

Ik vond het keuzemenu prima.

Het park zelf is heel erg netjes en het personeel heel aardig.

Alles is wel aan de prijzige kant en eigenlijk weet je dat ook wel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Mooi hotel, op loopafstand van het pretpark

Suzanne Nouwens, 20-3-2017

Sequoia lodge heeft verschillende lodges die zich op loopafstand van het hoofdgebouw bevinden. Hou daar rekening mee als je boekt. Het kan dus zijn dat je niet in het hoofdgebouw slaapt. Qua service en kamers maakt dit denk ik weinig uit. Het was er ruim, netjes en schoon. Makkelijk te lopen naar het pretpark. Goede parkeergelegenheid. Erg fijn gehad in december
        Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Heerlijk hotel

Angela, 17-3-2017

Super leuk hotel met fijne sfeer! Goede kamers, ontbijt wordt sochtends goed aangevuld. Als je na het bezoek aan de pretparken nog energie over hebt, is er een super leuk zwembad aanwezig!!
        Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Disney's Sequoia Lodge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disney's Sequoia Lodge in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disney's Sequoia Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Disney's Sequoia Lodge scoort een 7.85 uit 10 op basis van 508 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: