Hotel Disney's Hotel New York ****

Hotel Disney's Hotel New York
Disney's Hotel New York
8,1

274 reviews over Hotel Disney's Hotel New York in het Nederlands

Fantastisch! Echt een aanrader!

Olaf, 30-8-2017

De mensen zijn erg vriendelijk, de kamers zijn erg ruim en netjes ingericht. Echt een super vakantie gehad !!

Het all you can eat buffet was wat simpel naar mijn smaak. Zou ik niet snel 2 dagen eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Opknappen kan geen kwaad

Elisa, 19-7-2017

16&17&18 juli: Hier al zo'n 11 keer geweest. De laatste keer was oktober 2015 geweest en daar gaf ik al aan dat opknappen wel kon gebeuren, dit is nu nog het geval. Nu heb ik gelezen dat volgend jaar een flinke verandering eraan komt: een Marvel thema. Ben wel benieuwd hoe ze dit met "New York" gaan combineren. Wij hadden een ruime luxe kamer aan de rechterkant van het hotel. Buiten de kleine dingetjes die gedaan moeten worden was het een verademing om hier te verblijven. Bij binnenkomst een ruime kast aan de linkerkant, rechts een apart toilet, stukje verder de deur met daarachter de badkamer met bad en de kamer zelf had een ruim bed met bank, bureau met stoel en televisie. Het enige grote min punt was niet de kamer maar het personeel, mijn hemel wat onvriendelijk! Receptie gaf geen verdere informatie en sprak op een vlakke toon. Dat het ontbijt niet meer erbij zit werd al van te voren aangegeven maar toch blijf ik het een minpunt vinden, het is wel mogelijk je voucher in te wisselen en daar met korting te kunnen eten. Wij hadden een reservering om 7:00 uur maar het restaurant ging pas om 7:20 uur open. Mijn man gooide per ongeluk een glas sinaasappelsap om in het restaurant, obers keken en liepen gewoon door. Wij hebben alles opgeruimd en er werd geen boe of ba gezegd. Er is een soort van extra beveiliging gekomen bij de ingang van het hotel maar de ene keer moet je wel de tas erdoor halen en de andere keer niet. Aan de achterkant van het park (bij Village) staat ook extra controle en deze is wel wat serieuzer. Uitstraling is dus wel goed, personeel en de extra magie wat minder.

Oja! Als je iets extra's wilt bijboeken, zoals ik wilde een fles champagne bij aankomst, is dit niet mogelijk mits je iets extra erbij boekt met een minimale besteding van €300,- dan hebben ze het over een privé rondleiding of een huwelijksaanzoek. Ik wilde i.v.m. ons jubileum alleen een fles champagne/ wijn maar dat kon dus niet.

Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

Erik M, 25-5-2017

Kamers zijn ok, personeel vriendelijk...maar dit hotel en beide parken stellen niets voor t.o.v. Europa Park en bijhorende hotels in Rust, Duitsland. Ik heb spijt dat we geen 2u langer hebben gereden.

Prijzen in Disneyland zijn veel te hoog. Toen we het park binnen stapten zagen we winkels en restaurants en geen attracties. Er zijn hier veel te weinig attracties met als gevolg lange wachtrijen. Het park is te klein voor het aantal bezoekers. Komt daar bij dat het zwembad gesloten was voor onderhoud. Gewoon slecht...slecht...slecht!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

alles klopt

marian, 6-5-2017

kamers zijn netjes, met 2 grote beden, badkamer met 2 wastafels en ligbad ( jammer met een ouderwets douche gordijn). Toiletspullen zijn aanwezig. Ontbijt is heel goed, met sapjes ,eieren, pannenkoeken, ontbijtgranen en goede koffie. Om half 8 s ochtends geen drukte! Diner buffet s avonds ok. Geen frietjes voor de kinderen, wel pizza stukken en hotdogs. Personeel is heel vriendelijk. Geen wachttijden gehad, ook niet bij balie. Voor herhaling vatbaar
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Geen vijf sterren

Margreet, 27-3-2017

Kamer en personeel prima,maar in de rij voor ontbijt en diner hoort natuurlijk niet.Te weinig capaciteit voor zoveel mensenDit kan veel beter
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Statig hotel, goed ontbijt en direct bij Disney

rian, 24-3-2017

Van de 7 Disney hotels is dit de op 1 na luxste. Direct gelegen naast Disney Village en de Disney Parken. Bedden zijn heerlijk. standaardkamers al goed genoeg. Natuurlijk kun je ook een luxere kamer nemen (met uitzicht over Lake Disney). Service is erg goed en het ontbijt (en ontbijtzaal) stukken beter dan de andere Disney hotels. Vooral als je lekker vroeg gaat ontbijten. Heerlijke Amerikaanse pannenkoekjes.

Natuurlijk zijn de Disney parken het belangrijkst maar een fijn Hotel dicht bij is zeer fijn.

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig hotel volgende keer weer daar heen

Mariëtte Corveleijn, 19-3-2017

Wij zijn er geweest met ons gezin (zoon 8 en dochter 20).

De ligging van het hotel bij het park gewoon perfect. Ontbijt is heerlijk en uitgebreide keuze. Het personeel is zeer vriendelijk. De kamer waar wij in zaten was erg mooi en ruim. Wij hebben heerlijk geslapen. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad dus daar kunnen we niets over vertellen.

Wanneer we weer naar Disneyland Parijs gaan geen idee maar dan willen we weer hotel New York boeken. Het is prima bevallen.

Voor je het park binnen bent moet je wel een paar keer door de beveiliging.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Carine, 18-3-2017

Ideale ligging bij beide parken, maar 20 minuten van centrum Parijs. Grote kamers, fijne badkamer, fijn bed, superschoon. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt (ruime tijden). Na de droomwereld in de parken, verder dromen in het hotel.
Gereisd met partner in maart 2017

Luxe hotel dicht bij de DIsney parken

Rian, 17-3-2017

Mooie ruime kamers, badkamer met bad, erg goed ontbijt en zeer dicht bij de Disney themaparken. Ideaal! Wel duurder dan de wat verder weg gelegen hotels maar het is het zeker waard.
Gereisd met vrienden in april 2016

Topgelegen hotel bij disneyland

aurelie smets, 14-3-2017

Het eten is zeer goed, leuke kamers,service ook zeer goed en kindvriendelijk hotel, ook goede controle aan hotelingang voor de veiligheid van de mensen
Gereisd met partner in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Disney's Hotel New York bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disney's Hotel New York in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disney's Hotel New York zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Disney's Hotel New York scoort een 8.07 uit 10 op basis van 282 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: