Hotel Disney's Cheyenne **

7,5

399 reviews over Hotel Disney's Cheyenne in het Nederlands

Geweldig netjes hotel

Lot, 5-8-2017

Duidelijke uitleg over de tickets en het ontbijtbuffet, de kamer was eenvoudig maar zeer netjes en pas gerenoveerd on een Woody thema. Ontbijt was basic maar wel goed bevoorraad en vers. Op de kamer hadden we een twee persoonsbewijs en een uitklappen wat voor ons met 4 volwassenen erg prettig was. Zodoende er niemand inzet stapelbed. Ook was het ergfijn dat wij als hotelgasten 2 uur eerder het park in mochten.
Gereisd met vrienden in juli 2017

leuk hotel fijne sfeer

diana, 23-5-2017

Erg fijn verblijf gehad, waren hier 2 nachten, mooi thema hotel nette kamers en leuke shop in het hotel. ca 15 minuten lopen vanaf het park dus goed te doen en de bus reed ook met regelmaat [10-20min] dus erg fijn! wil zeker nog een keer terug komen!
Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Leuk maar kan beter

Kimberley, 11-5-2017

Voor het eerst in cheyenne verbleven. Ze zijn aan het renoveren en wij kregen toevallig een gebouw wat net was opgeleverd. Je kon de verf nog ruiken zo nieuw. Helaas waren ze alleen de bordjes met waar je kamer is vergeten op te hangen. En het puin in de gangen was ook niet opgeruimd. De kamer is mooi en praktisch wel erg krap. De kluis deed het niet want de baterij was leeg, en dat terwijl het een nieuw gebouw is. En bij de douche spoot het water alle kanten op, ook gek bij een nieuwe kamer. Het onderscheid bed is echt top maar als hij uitgeschoven is kan je bijna niet meer lopen. Ook hadden we geen kussens. Receptie is onbereikbaar met de telefoon. Gekste van alles was dat er na dag 2 flessen shampoo in onze badkamer stonden wat niet van ons was, een fles guhl en axe. Heeft de schoonmaker dan gedoucht of kunnen andere mensen in onze kamer? Het is een leuk hotel maar de service etc mag echt een stuk beter!
Gereisd met vrienden in mei 2017

TopTrip!

Familie Peersman, 2-5-2017

3 dagen in hotel Cheyenne verbleven. Wij hadden een niet-gerenoveerde kamer met stapelbed maar deze was echt prima! Het enige nadeel was het harde matras...

Ontbijt is Franse stijl, broodjes, beleg, ontbijtgranen en verschillende soorten yoghurt. Alles lekker vers en bijgevuld.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam en als kers op de taart stond iedere ochtend een Disney-karakter in de lobby om mee op de foto te gaan!

Het park zelf vinden wij heel erg leuk, eten in de restaurants was boven verwachting en we hebben een ontzettend leuke trip gehad!

Tip: - leen een waterkoker (borg 30 euro) en neem van huis wat cup-a-soup en oploskoffie mee!

- er zit een Starbucks in het hotel, lekker lunchen voor een prima prijs!

- maak gebruik van de fastpass in het park!

- reserveer ruim op tijd de restaurants, anders sta je lang in de rij voor je een tafeltje kunt krijgen...

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Prima

Bas, 26-3-2017

Prima hotel om je Disney avontuur aan te gaan.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Prima!

Vincent de Koning, 23-3-2017

Prima verblijf tijdens je bezoek aan de parken van Disney. Klein stukje lopen of met de pendelbus naar het park en genieten maar!
Gereisd met vrienden in mei 2015

geweldig genoten

Patricia, 16-3-2017

de kamer was vrij simpel wij hadden een kamer voor 4 met voor de kinderen een stapelbed prima dus.

leuke sfeer en ontbijt was goed verzorgd .

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Heerlijk en voldaan

Femme, 15-3-2017

De aankomst is goed geregeld waardoor de doorstroom van inchecken snel gaat. Fijn om al wel in te checken als je nog niet naar je kamer kan maar wel meteen door naar Disneyland. Ook het ontbijt was ruimschoots en lekker. Ook hier weer een goeie doorstroom waardoor iedereen snel een tafel had en door kon naar Disney.

Goede bedden, voldoende warm water en een goeie douche. De kamer was schoon en precies goed met 4 personen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

prima

jeannette, 12-3-2017

het eten was goed, de sfeer is gezellig maar de kamers klein en in het stapelbed erg benauwd maar verder prima hotel
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

We vonden het allen overweldigend aanrader dus

Spoormans Martine, 11-3-2017

Goede ligging ,mooie locatie hotel ,ontbijt was echt super lekker en de kleinkinderen vragen steeds wanneer we terug gaan zodus echt een aanrader dus wij gaan zeker nog terug !!
Gereisd met vrienden in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Disney's Cheyenne bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disney's Cheyenne in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disney's Cheyenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Disney's Cheyenne scoort een 7.52 uit 10 op basis van 413 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: