Aparthotel Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe ***

Aparthotel Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe
Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe
6,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe bij:

83 reviews over Aparthotel Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe in het Nederlands

Vreselijk

MZ, 2-8-2017

Er waren twee dingen positief aan het hotel: het water was warm en er lag een geweldig overdekt winkelcentrum naast. Het hotel zelf was een nachtmerrie. Wij hadden geboekt voor 6 personen, maar daar was kennelijk geen rekening mee gehouden, want we hadden te weinig bestek, te weinig beddengoed ( waar we wel 6x om hebben gevraagd, maar door het gebrek aan hun Engels duurde het heel erg lang). Verder lag de wc-bril lag er af, was de douchedeur kapot, de knop van het bad was afgebroken, waardoor het water niet kon weglopen. Ook deden de kaartjes van de deuren het uitzonderlijk slecht. Wij zijn wel 5x teruggelopen naar de receptie om ze het weer te laten doen (waren overigens niet de enige met dit irritante probleem). Verder stond er in de beschrijving dat er een volledig uitgeruste keuken was, nou dat was dus niet het geval. 2 pannen had je en verder niks. Ook de kamers waren vies, want er zat schimmel op het plafond. Kortom 1 keer en nooit meer.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Dit nooit meer

C. Brune, 21-5-2017

Met hele gezin weekend Disney

Slechte staat van onderhoud en vieze badkamer slot van deur weigerd was kapot bij aankomst.

Kortom niet doen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Nooit meer

MH, 19-5-2017

Een weekend verbleven in een 7 pers apart/hotel. Oud, achterstallig onderhouden hotel kamer. Deuren van kasten zijn kapot, rijden niet in de rail. Stoelen en tafeltjes erg beschadigd. Badkamer hele vieze kit randen, tegels los enz.... deur van hotel kamer zit vol deuken, en splinters van beschadigen. Vanaf buiten lijkt het complex heel wat. Eenmaal binnen een treurig geheel.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Ideaal startpunt voor bezoek Eurodisney en Parijs

hb, 28-7-2014

Mooie rustige ligging vlakbij groot winkelcentrum (met supermarkt). De 4-persoonskamers zijn niet heel groot, maar ruim voldoende. De keuken is voorzien van alle apparatuur, incl. vaatwasser. Vlak voor het hotel stopt de (gratis) pendelbus om je naar en van Eurodisney/station te vervoeren. Een echte aanrader. Het winkelcentrum heeft enkele leuke restaurants met snelle bediening (pizzaria Prego bijv)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Zeker het terugkeren waard

Tibau, 9-6-2014

Net terug van een weekend Disney. Ons verblijf in dit hotel was super. We hadden een appartement met 2 slaapkamers en slaapgelegenheid in de leefruimte. Het appartement was in zeer goede staat en zeer proper, aangename kleuren en keuken was uitgerust met vaatwas. Het personeel was zeer vriendelijk. Het grote winkelcentrum met outlet shopping achter de hoek was zeker een pluspunt. Ook de terrasjes in de buurt waar het 's avonds zeer gezellig was is zeker een meerwaarde. Wij keren zeker terug maar dan voor een weekje ofzo. Busstop zo goed als voor de deur en treinstation op 7 min met de bus. Ook ideaal voor een uitstap naar Parijs. Kortom, wij hebben een superverblijf achter de rug!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

uitstekend hotel. goed engels sprekend

steve taurus, 8-12-2013

Personeel spreekt goed engels.

Parkeergelegenheid is ruim voldoende.

Makkelijk te vinden.

Stopcontact zit laag zonder kinder bescherming. Enige nadeel.

Niet gezwommen. Dus geen oordeel daarover.

Winkels direct naast het hotel.

Ruime keuze uit restaurants in de buurt. Ontbijt is duur. Beter naar het winkelcentrum gaan. Eet gelegenheden in overvloed. Ligt op 8min van disney.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Goedkope slaapplaats voor een midweek Disney

Kees, 23-10-2013

De accommodatie is eenvoudig maar netjes. Het is wel krap als je op de kamer met 4 of 5 personen wil verblijven. Als de kinderen gaan slapen kun je als ouders niet veel meer dan ook gaan slapen. Tenzij je in de woonkamer op de aparte slaapbankjes wil slapen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Broeikas

Luchtbedjes, 24-9-2013

Dit jaar wederom 2 weken in het adagio verbleven voor onze zomervakantie. Bij aankomst bleek het zwembad ineens overdekt te zijn. Het zwembad lag nu in een soort van broeikas, waar het erg warm was en waar een hevige chloorlucht hing. Met temperaturen ver boven de 30 graden is dit alles behalve prettig, zeker als je speciaal voor een buitenzwembad hebt geboekt. We hebben meermaals contact gezocht met touroperator en het adagio zelf, maar door beiden wordt onze klacht niet serieus genomen. Ook waren we dit keer niet tevreden over de service; we kregen 4 handdoeken voor 7 dagen, terwijl we een appartement voor 6-7 personen hadden geboekt, we hebben 4x om de wekelijkse schoonmaak moeten vragen en de internetverbinding was zeer slecht.
Gereisd met vrienden in juli 2013

het is het net niet

Moico, 26-8-2013

Kamers en balkon niet schoon. Gangen oude troep alleen receptie zoals bij veel hotels netjes. Zwembad was overdekt anders dan op site staat (jammer was mooi weer). Vonden dat sfeerloze "zwemhok" ook geen verbetering nu ze het hebben overdekt.

Verder prima uitvalsbasis voor paar dagen Parijs met metro en Disney wat we dan ook hebben gedaan. Ligt ook prima naast ingang winkelcentrum. Verder renoveren die boel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Dit nooit meer te vies en slechte service

Karin Miezenbeek , 11-8-2013

Entree ziet er goed uit, maar de kamers niet. Zwembad is overdekt anders dan op de site vermeld. Een keer per week worden de kamers schoongemaakt dag van de voren aangeven dag later nog niet schoon! Geen schone handdoeken. Na bad lekkage vloerbedekking en kledingkast laag water naar ander appartement oud en nodig aan herstel toe. Dichtbij winkelcentrum en Disney, enige positieve.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe in Marne la Vallee (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Adagio Marne la Vallée - Val d'Europe scoort een 6.64 uit 10 op basis van 85 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: