Hotel Novotel Saint Quentin Golf National ***

Hotel Novotel Saint Quentin Golf National
Novotel Saint Quentin Golf National

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Saint Quentin Golf National bij:

1 review over Hotel Novotel Saint Quentin Golf National in het Nederlands

Dit nooit meer!

Mirjam, 18-7-2014

Wat een vreselijk hotel. Het stinkt, kamers zijn zeer hard aan renovatie toe. Badkamer is netjes. Personeel is vriendelijk, maar zijn volgens ons (te) jong om altijd alleen te zijn. Nooit een volwassen persoon gezien. Deze jonge personen hadden geen verstand van het eten of de wijnen.

We kregen aan de receptie te horen dat we een geweldig zicht zouden hebben op de Golf National. We konden net door de hoge ramen kijken en zagen....een boom recht voor onze kamer.

Bar/Lounge is gesloten tot 19u00...waarom?

Clubhuis van de Golf National, bereikbaar via het hotel, is waardeloos.

Wij snappen niets van dit hotel. Hier komen mensen van overal naar de Golf National, omdat hier in 2018 de Ryder Cup gespeeld gaat worden en dan moet je hier toch juist op inspelen, of zien wij dat nu verkeerd.

Echt jammer!!!!

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Saint Quentin Golf National in Magny-les-Hameaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Saint Quentin Golf National zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Saint Quentin Golf National scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.