Vraag en Antwoord Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris**

25 april 2014

Kyriad Disneyland Resort Paris**
473 beoordelingen
Vraag en Antwoord Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris**
10 Avenue de la Fosse des Pressoirs, F-77700, Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

1 2 volgende

pendelbussen (1 reacties)
Eliza
15-1-2014
Weet iemand tot hoelaat de pendelbussen rijden? Aan het eind van de dag komt er een show en die willen we niet missen omdat we eerder naar de bus moeten.

jolijn2009
20-1-2014
Dinsey houd rekening met de tijden van dinsey dreams. Alleen later op de avond rijden de bussen om de 20 minuten waardoor de bussen wel vol zitten

Fast pass (1 reacties)
nicolev_1
11-10-2013
Kan je als je logeert in dit hotel ook gebruik maken van een fastpass ??

nicolev_1
15-10-2013
Inmiddels zijn we weer terug en dit is mogelijk

Ijskast met vriesvak op de slaapkamer. (1 reacties)
Paul Arts
3-5-2013
Hallo, Weet iemand misschien of er ook een ijskastje met diepvriesvak aanwezig is op de slaapkamer? Dit.i.v.m. medicijnen mvrgr Paul Arts

n.baur
4-6-2013
Nee,er is geen ijskast op de kamer van het Kyriad hotel

paar vragen (1 reacties)
Belo
13-3-2013
Tot hoe laat is het avond buffet geopend? En vanaf hoe laat is het ontbijtbuffet geopend? Klopt het dat je met het kamerpasje van het hotel gratis kan parkeren op de parkeeplaats van Disneyland?

B.kargarfard
2-10-2013
open tijden is oke

Supermarkt (1 reacties)
Maddy
6-11-2012
Weet iemand of er een supermarktje is in de buurt van het hotel waar we bijv. broodjes zouden kunnen kopen?

Dominica
6-11-2012
Nee, er is geen supermarktje o.i.d. in de buurt. Zitten eigenlijk alleen hotels daar in de buurt.

eten in het hotel (1 reacties)
Laura
22-10-2012
Kan iemand iets meer vertellen over tijden van het buffet voor avondeten?

B.kargarfard
2-10-2013
wij hadden allen onbijt

restaurants (1 reacties)
annabel
11-10-2012
kun je in het hotel goed eten of zijn er ook leuke,betaalbare restaurantjes in de buurt?

19-10-2012
Restaurant in het hotel heeft een goede prijs / kwaliteits- verhouding. Het is een all inclusief; uitgebreide saladebar; hoofdgerecht is wat minder, pasta / rijst / 1 vlees gerecht en 2 gefrituurde vlees gerechten; friet Maar de kaas plank / toetjes buffet en het fruit is weer ruimschoots aanwezig. Soft drinkt zijn bij de prijs van 21 euro inbegrepen / kinderen tot 7 jaar gratis. Kortom prima eten .

kamers (1 reacties)
annabel
11-10-2012
wat is een gunstige ligging mbt tot kamers,zodat je geen geluidsoverlast hebt?gr

19-10-2012
Je kunt beter niet te dicht bij de lift en of trap zitten. Daar kan je overlast van hebben door het hard dicht gooien / schuivenvan de deur.

Kun je nederlandse tv ontvangen in dit hotel? (1 reacties)
Inge
6-9-2012
Ik zag dat er tv op de kamers aanwezig is, weet iemand of er ook nederlandse zenders te ontvangen zijn?. Alvast bedankt!

19-10-2012
Nee, alleen Franse zenders. Maar met een laptop kan je , door de gratis wifi, natuurlijk wel uitzending gemist kijken!

Koffers achterlaten (1 reacties)
27-7-2012
Als je niet meer op je kamer mag of aankomt kan de koffer achtergelaten worden. Maar nou was mijn vraag is dit wel veilig of kan iedereen hierbij? Dit om bijvoorbeeld belangrijke spullen op dat moment achter te laten ipv van in de auto. Normaal kun je dit in het kluisje doen op je kamer maar is dit ook veilig? of zijn daarvoor kluisje? Ik hoor dit graag :)

arjan peters
22-8-2012
Er is een kluisje op je kamer, maar in hotel is een aparte ruimte met grote kluisjes. Hier alleen geen gebruik van gemaakt maar zag er wel veilig uit. Kluisje op je kamer is veilig.

Kluisje/gescheiden bedden (1 reacties)
André
5-6-2012
Weet iemand of er een kluisje op de kamer is, we hebben aangevraagd 2 kamers met gescheiden bedden. Iemand een idee of dit moeilijk is??? Wij gaan maandag lijkt me nog rustige periode toch???? Alvast bedankt voor de reactie

patrick
7-6-2012
In alle kamers zijn gratis kluisjes aanwezig. In bijna alle kamers staat een 2 persoons bed, je kunt altijd bij de receptie vragen voor een 2 1persoons bedden.

Bagage (2 reacties)
27-5-2012
Wij gaan van zomer hierheen en wouden op tijd vertrekken, als je voor 15.00 komt kun je dan ook al je bagage achter laten in het hotel en is dit tegen een vergoeding??

patrick
29-5-2012
We zijn dit jaar twee keer in dit hotel geweest, en we kwamen om 10:00 uur aan. We mochten meteen op de kamer. ( misschien was het geluk ) Maar er is ook een bagagekamer daar kun je zonder kosten je koffer veilig plaatsen.

29-5-2012
Okeee bedankt! =)

inchek (1 reacties)
Abigail
4-5-2012
Vanaf hoe laat kan je inchecken bij dit hotel, en wat zijn de uitcheck tijden?

Marc
4-5-2012
Inchecken v.a. 15:00 uur, uitchecken t.m. 12:00 uur.

wc (1 reacties)
hannie
2-5-2012
zijn er in het hotel ook openbare wc's?

Marc
Niet gezien.

Vanaf hoelaat rijdt de shuttlebus? (1 reacties)
Anja
26-12-2011
Hallo, is er iemand die mij kan vertellen vanaf hoelaat de shuttlebus naar Disneyland/station rijdt?? Wij moeten namelijk om 7 uur al in Parijs zijn...

1 2 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?