7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris** bij :

35 reacties Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris

lopen naar disney park

anne, 26-2-2017
Is het makkelijk te lopen van het hotel naar het park ?

ontbijtbuffet

Bo, 26-9-2016
Heeft iemand idee wat het ontbijtbuffet los kost?

handdoeken

Rita, 17-5-2016
Zijn er handdoeken op de kamer of moet je die zelf meenemen ?

internet

frank, 17-4-2016
is er WIFI?

Diner buffet

Femke, 19-2-2016
Hallo. Wij willen in juli een lang weekend naar dit hotel, maar twijfelen over het half pension in dit hotel. Weet iemand de tijden van het buffet? Het zou nl. zonde zijn als we elke keer al zo vroeg terug moeten terwijl het park tot laat open is. Is het eten op het park te betalen of ben je dan echt veel duurder uit? Half pension in dit hotel kost €19,- p.p.

Inchecken hotel Kyriad Disneyland Parijs

maytje, 24-8-2015
Hoi allemaal, komende oktober gaan mijn vriend en ik een mid-weekje naar Disney in Parijs. Wij verblijven hierbij in het Kyriad Hotel en gaan met de Thalys richting Parijs (hier komen wij rond half 5 pas aan). Wij vragen ons nu alleen af tot hoelaat wij kunnen inchecken bij het hotel, want wij willen niet dat dat een probleem wordt natuurlijk.

Waterkoker

Natascha, 26-12-2014

Hoi,

wij gaan volgende week naar Disney en naar Kyriad. Kan iemand me vertellen of er een waterkoker/koffiezetapparaat op de kamer is? Of is er een koffie automaat in de gang/lobby? Hoor het graag!

Alvast bedankt

Natascha

Lunchpakket maken

Ingrid de Roos, 10-11-2014
Bij de tips las ik dat het hotel er geen probleem mee heeft dat je broodjes smeert tijdens het ontbijtbuffet en dat je dat meeneemt het park in. Ik wil graag weten of dit echt klopt. Graag zie ik jullie reacties tegemoet! Alvast bedankt.

Disneyland naar parijs

Myhreen, 10-11-2014

Ik ga aankomende vrijdag naar disney maar s avonds naar parijs.

Iemand ervaring met het openbaar vervoer?

En kan je mij dan ook vertellen op welk station ed. Ik er uit moet voor de eifeltoren?

Corine, 11-9-2014
Mag je,omdat er bij dit hotel geen zwembad is, bij een naastgelegen hotel wel zwemmen?