Vraag en Antwoord Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris **

1 februari 2015

Kyriad Disneyland Resort Paris**
493 beoordelingen
Vraag en Antwoord Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris**
10 Avenue de la Fosse des Pressoirs, F-77700, Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris** bij:

Waterkoker (1 reactie)
Natascha 26 december 2014

Hoi, wij gaan volgende week naar Disney en naar Kyriad. Kan iemand me vertellen of er een waterkoker/koffiezetapparaat op de kamer is? Of is er een koffie automaat in de gang/lobby? Hoor het graag! Alvast bedankt Natascha

Henk 05 januari 2015

Er is een koffieautomaat in de gang. Daar komen alleen wel hele kleine hoeveelheden uit. Beter kan je aan de bar een koffie bestellen.

Lunchpakket maken (1 reactie)
Ingrid de Roos 10 november 2014

Bij de tips las ik dat het hotel er geen probleem mee heeft dat je broodjes smeert tijdens het ontbijtbuffet en dat je dat meeneemt het park in. Ik wil graag weten of dit echt klopt. Graag zie ik jullie reacties tegemoet! Alvast bedankt.

Henk 05 januari 2015

Het is mij niet opgevallen dat daar iets van gezegd wordt.

Disneyland naar parijs (1 reactie)
Myhreen 10 november 2014

Ik ga aankomende vrijdag naar disney maar s avonds naar parijs. Iemand ervaring met het openbaar vervoer? En kan je mij dan ook vertellen op welk station ed. Ik er uit moet voor de eifeltoren?

Henk 05 januari 2015

Voor het park is een groot treinstation. Met 40 minuten sta je in het centrum van Parijs. Hoe het werkt met kaartjes weet ik niet. Franse spoorwegen hebben ook een NL website: http://nl.voyages-sncf.com/nl

Zwembad (0 reacties)
Corine 11 september 2014

Mag je,omdat er bij dit hotel geen zwembad is, bij een naastgelegen hotel wel zwemmen?

Inchecken (1 reactie)
Ester Krieckaart 21 augustus 2014

Tot hoe laat kun je inchecken? Heb gelezen dat je vanaf 15:00 uur in kunt checken maar wij gaan s'morgens al meteen het park in. Hoe laat moeten we in hotel zijn voordat kamer vergeven wordt? Iemand hiermee bekend?

liesbeth 06 september 2014

18,00

Kerst buffet (0 reacties)
L. Hidding 20 augustus 2014

Hoe liggen de prijzen van het kerst buffet in hotel Kyriad en waar moet ik rekening mee houden. Bedankt alvast voor de infomatie. Groet lukas Hidding

Kids 3 jaar kosten? (1 reactie)
Qurin 26 juni 2014

Net kamer kyraid geboekt mijn zoontje van drie weet iemand of hij nog gratis entree disney heeft?

angelica van heel 12 juli 2014

kinderen tot 6 jaar zijn altijd gratis wanneer je dit bij een organisatie boekt. kijk even op magischenachten.nl. entree voor beide parken per dag kosten voor volwassenen 88 euro per stuk!!

Aankomst met de trein (1 reactie)
Martijn 16 juni 2014

Kun je de pendel ook gebruiken naar het hotel als je voor het eerst aankomt in Marne-la-Vallee met de trein? Of moeten we dan ander vervoer regelen?

patrick 17 juni 2014

Je kunt gewoon gebruik maken van de pendelbus van het station naar het hotel zonder kosten.

Stopcontact (1 reactie)
Petra 07 juni 2014

Hebben ze ook de zelfde stopcontact als in Nederland .?

patrick 17 juni 2014

Ze hebben de zelfde stopcontacten als in Nederland.

zwembad (1 reactie)
lara_fay 01 juni 2014

is er ook een zwembad in disneyland

Ramakers 05 juni 2014

Nee

pendelbussen (1 reactie)
Eliza 15 januari 2014

Weet iemand tot hoelaat de pendelbussen rijden? Aan het eind van de dag komt er een show en die willen we niet missen omdat we eerder naar de bus moeten.

jolijn2009 20 januari 2014

Dinsey houd rekening met de tijden van dinsey dreams. Alleen later op de avond rijden de bussen om de 20 minuten waardoor de bussen wel vol zitten

Fast pass (1 reactie)
nicolev_1 11 oktober 2013

Kan je als je logeert in dit hotel ook gebruik maken van een fastpass ??

nicolev_1 15 oktober 2013

Inmiddels zijn we weer terug en dit is mogelijk

Ijskast met vriesvak op de slaapkamer. (1 reactie)
Paul Arts 03 mei 2013

Hallo, Weet iemand misschien of er ook een ijskastje met diepvriesvak aanwezig is op de slaapkamer? Dit.i.v.m. medicijnen mvrgr Paul Arts

n.baur 04 juni 2013

Nee,er is geen ijskast op de kamer van het Kyriad hotel

paar vragen (1 reactie)
Belo 13 maart 2013

Tot hoe laat is het avond buffet geopend? En vanaf hoe laat is het ontbijtbuffet geopend? Klopt het dat je met het kamerpasje van het hotel gratis kan parkeren op de parkeeplaats van Disneyland?

B.kargarfard 02 oktober 2013

open tijden is oke

Supermarkt (1 reactie)
Maddy 06 november 2012

Weet iemand of er een supermarktje is in de buurt van het hotel waar we bijv. broodjes zouden kunnen kopen?

Dominica 06 november 2012

Nee, er is geen supermarktje o.i.d. in de buurt. Zitten eigenlijk alleen hotels daar in de buurt.

eten in het hotel (1 reactie)
Laura 22 oktober 2012

Kan iemand iets meer vertellen over tijden van het buffet voor avondeten?

B.kargarfard 02 oktober 2013

wij hadden allen onbijt

1 2 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vier je carnaval of ga je liever op vakantie?

Bent u de eigenaar?