Vraag en Antwoord Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris**

30 oktober 2014

Kyriad Disneyland Resort Paris**
486 beoordelingen
Vraag en Antwoord Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris**
10 Avenue de la Fosse des Pressoirs, F-77700, Magny-Le-Hongre (bij Disneyland)
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

1 2 volgende

Zwembad (0 reacties)
Corine
11-9-2014
Mag je,omdat er bij dit hotel geen zwembad is, bij een naastgelegen hotel wel zwemmen?

Inchecken (1 reacties)
Ester Krieckaart
21-8-2014
Tot hoe laat kun je inchecken? Heb gelezen dat je vanaf 15:00 uur in kunt checken maar wij gaan s'morgens al meteen het park in. Hoe laat moeten we in hotel zijn voordat kamer vergeven wordt? Iemand hiermee bekend?

liesbeth
6-9-2014
18,00

Kerst buffet (0 reacties)
L. Hidding
20-8-2014
Hoe liggen de prijzen van het kerst buffet in hotel Kyriad en waar moet ik rekening mee houden. Bedankt alvast voor de infomatie. Groet lukas Hidding

Kids 3 jaar kosten? (1 reacties)
Qurin
26-6-2014
Net kamer kyraid geboekt mijn zoontje van drie weet iemand of hij nog gratis entree disney heeft?

angelica van heel
12-7-2014
kinderen tot 6 jaar zijn altijd gratis wanneer je dit bij een organisatie boekt. kijk even op magischenachten.nl. entree voor beide parken per dag kosten voor volwassenen 88 euro per stuk!!

Aankomst met de trein (1 reacties)
Martijn
16-6-2014
Kun je de pendel ook gebruiken naar het hotel als je voor het eerst aankomt in Marne-la-Vallee met de trein? Of moeten we dan ander vervoer regelen?

patrick
17-6-2014
Je kunt gewoon gebruik maken van de pendelbus van het station naar het hotel zonder kosten.

Stopcontact (1 reacties)
Petra
7-6-2014
Hebben ze ook de zelfde stopcontact als in Nederland .?

patrick
17-6-2014
Ze hebben de zelfde stopcontacten als in Nederland.

zwembad (1 reacties)
lara_fay
1-6-2014
is er ook een zwembad in disneyland

Ramakers
5-6-2014
Nee

pendelbussen (1 reacties)
Eliza
15-1-2014
Weet iemand tot hoelaat de pendelbussen rijden? Aan het eind van de dag komt er een show en die willen we niet missen omdat we eerder naar de bus moeten.

jolijn2009
20-1-2014
Dinsey houd rekening met de tijden van dinsey dreams. Alleen later op de avond rijden de bussen om de 20 minuten waardoor de bussen wel vol zitten

Fast pass (1 reacties)
nicolev_1
11-10-2013
Kan je als je logeert in dit hotel ook gebruik maken van een fastpass ??

nicolev_1
15-10-2013
Inmiddels zijn we weer terug en dit is mogelijk

Ijskast met vriesvak op de slaapkamer. (1 reacties)
Paul Arts
3-5-2013
Hallo, Weet iemand misschien of er ook een ijskastje met diepvriesvak aanwezig is op de slaapkamer? Dit.i.v.m. medicijnen mvrgr Paul Arts

n.baur
4-6-2013
Nee,er is geen ijskast op de kamer van het Kyriad hotel

paar vragen (1 reacties)
Belo
13-3-2013
Tot hoe laat is het avond buffet geopend? En vanaf hoe laat is het ontbijtbuffet geopend? Klopt het dat je met het kamerpasje van het hotel gratis kan parkeren op de parkeeplaats van Disneyland?

B.kargarfard
2-10-2013
open tijden is oke

Supermarkt (1 reacties)
Maddy
6-11-2012
Weet iemand of er een supermarktje is in de buurt van het hotel waar we bijv. broodjes zouden kunnen kopen?

Dominica
6-11-2012
Nee, er is geen supermarktje o.i.d. in de buurt. Zitten eigenlijk alleen hotels daar in de buurt.

eten in het hotel (1 reacties)
Laura
22-10-2012
Kan iemand iets meer vertellen over tijden van het buffet voor avondeten?

B.kargarfard
2-10-2013
wij hadden allen onbijt

restaurants (1 reacties)
annabel
11-10-2012
kun je in het hotel goed eten of zijn er ook leuke,betaalbare restaurantjes in de buurt?

19-10-2012
Restaurant in het hotel heeft een goede prijs / kwaliteits- verhouding. Het is een all inclusief; uitgebreide saladebar; hoofdgerecht is wat minder, pasta / rijst / 1 vlees gerecht en 2 gefrituurde vlees gerechten; friet Maar de kaas plank / toetjes buffet en het fruit is weer ruimschoots aanwezig. Soft drinkt zijn bij de prijs van 21 euro inbegrepen / kinderen tot 7 jaar gratis. Kortom prima eten .

kamers (1 reacties)
annabel
11-10-2012
wat is een gunstige ligging mbt tot kamers,zodat je geen geluidsoverlast hebt?gr

19-10-2012
Je kunt beter niet te dicht bij de lift en of trap zitten. Daar kan je overlast van hebben door het hard dicht gooien / schuivenvan de deur.

Kun je nederlandse tv ontvangen in dit hotel? (1 reacties)
Inge
6-9-2012
Ik zag dat er tv op de kamers aanwezig is, weet iemand of er ook nederlandse zenders te ontvangen zijn?. Alvast bedankt!

19-10-2012
Nee, alleen Franse zenders. Maar met een laptop kan je , door de gratis wifi, natuurlijk wel uitzending gemist kijken!

1 2 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?