7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris** bij :

550 reviews over Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris in het Nederlands

Lang wachten voor ontbijt

Isabelle promper, 16-8-2017

Prima hotel. We zijn met 4 vriendinnen en hebben een kamer die groot genoeg is!

Het enige dat jammer is, is dat je een half uur moet wachten voor je ontbijt dat vervolgens niet te eten is.

Daarbij sta je ook in een heerlijke stanklucht van de put die onder je ligt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Waardeloos

Stefan, 24-7-2017

Zeer slecht hotel, de kamer rook erg muf. Het leek wel op een urine lucht. Er zat overal schimmel op de plafonds. Het hotel en de kamer waren echt afgeleefd en slecht onderhouden. Bij het ontbijt plakte bijna elke tafel, dit zegt eigenlijk al hoe serieus men de hygiene neemt. De keuze was ook zeer beperkt, de koffie was niet te drinken. WiFi deed het niet.
Gereisd familie in juli 2017

Prima hotel! Zeker voor herhaling vatbaar.

Tamara, 4-7-2017

Het hotel geboekt via een reisbureau incl tickets Disney. Zeer betaalbaar. Fijn dat de shuttlebus de hele dag regelmatig rijdt naar Disney cq treinstation. Ook de inchecktijd + uitchecktijd was kort. De bedden waren stevig maar dit is beter dan een bed met een flinke kuil er in. Wij hadden 5x een 2pers kamer en 1x een 4pers kamer. Alle kamers waren prima qua ruimte. Het ontbijt was royaal en vers. Minpuntje in het restaurant is dat alle tafels plakten. Hierdoor lijkt de hygiëne ver te zoeken. Verder vriendelijk personeel. Verder vonden wij het jammer dat na 24.00u geen alcohol meer werd geschonken. Als je het lichtspektakel bij Disney gaat kijken en naar de bus moet lopen, kom je al gauw na dit tijdstip in het hotel. Een gezamenlijk drankje zou dan fijn zijn.Verder geen minpunten. Zeker een hotel om later nog eens naar terug te gaan.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit naar dit hotel gaan

M. Smeets, 2-7-2017

Het Kyriad hotel bij Disneyland Parijs is scherp geprijsd.

Het hotel is zeer ouderwets, ook de kamers. Het personeel is voor 75% van Afrikaanse afkomst. Deze mensen behandelen je als een stuk stront. Ze zijn heel bot, kortaf en iets normaal regelen duurt soms wel uren of er gebeurd helemaal niets. Mensen betaal een paar euro meer en neem een ander hotel en zeker nooit het Kyriad in Disney Parijs.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima hotel!

Saskia, 19-6-2017

Twee nachten in dit hotel verbleven met mijn puber zoon.

De kamer, op de begane grond, was niet groot maar voor de tijd dat je er daadwerkelijk verblijft is het meer dan prima. Netjes schoon en de bedden lagen goed. Verder hadden wij 2 aparte bedden dat hebben wij ook als prettig ervaren. Op de kamer staat een informatie folder waar netjes de drukte van het ontbijt op staat, die waren wij door vroeg te gaan dus voor. Ontbijt is prima voor hetgeen je betaald! Verwacht geen 5* ontbijt als je daar niet voor betaald! Wi-Fi op de kamers is goed. Shuttle bussen zijn goed geregeld . Als je niet teveel geld uit wilt geven en niet al teveel luxe nodig hebt is dit echt meer dan goed! Dit was voor mij de tweede keer en volgende keer boek ik het gewoon weer.

Gereisd familie in juni 2017

nooit meer

rikkie, 31-5-2017

heb geboekt met airco die er niet is met eind mei kamers heel heet niet uit te houden eetschuur de tafels plak je aan vast zeer smerig eten goed
Gereisd familie in april 2017

prima , voordelig hotel lekker ontbijt

diana, 23-5-2017

Wij hadden 3 dagen in een disney hotel geboekt, omdat we ook nog naar parijs wilden gaan hebben we toen hier 2 nachten bij geboekt,prima bevallen.

nette prijs [wij hadden via veiling gekocht ] keurige , complete kamers en heerlijk ontbijt. pannekoeken, spek , gewoon zeer compleet. een aanrader voor als je al entree kaartjes voor disney hebt!

Gereisd familie in december 2015

Leuk voor een paar dagen Disney.

Tanke, 6-5-2017

We zijn 3 nachten in dit hotel geweest. Kamer is niet echt groot maar voor ons op zich groot zat, je zit toch praktisch de halve dag in Disney. Restaurant mag voor de grootte van het hotel wel iets ruimer, we wisten uit een eerder verblijf in een Disneyhotel dat je op tijd moet ontbijten, dus dit ook gedaan maar als je na ongeveer half 9, kwart voor 9 kwam stond je in de rij. Ontbijt was voor ons verder prima, nadeel wat idd vaker gezegd is, ze moeten de tafels beter schoonmaken, alles pikt, je kan geen bord verschuiven.

De shuttlebus naar Disney reed heel vaak dus daar geen problemen mee gehad, alleen dat je zo af en toe als sardientjes in een blikje zat maar ach, we waren met een minuut of 10 ook weer over. Lopend kan ook, kost je wel een klein half uurtje.

Hotel kost de hele wereld niet, maar als je graag wat luxer zit, moet je de wat duurdere Disneyhotels pakken.

Mooi schoon hotel

Moniek, 5-5-2017

Wij zijn net terug van 4dagen/3nachten kyriad hotel.

Alles was perfect eigelijk. En als je op tijd gaat ontbijten kun je zo aanschuiven. Alleen tafels kunnen beter schoon gemaakt worden en voor mij was het bed te hard. Voor mijn zoon weer niet. Shuttle bussen ook prima voor elkaar. Was voor ons derde keer dit hotel

Drama

Joviool, 5-5-2017

Hotel met kleine gehorige kamers. Keiharde bedden. Gevraagd of ze zachtere hadden. Moest maar handdoek op bed leggen. Voor ontbijt lang in de rij. Geen bruin brood of bolletjes. Als je als laatste was deel op dus pech. Als je om tien uur op park wil zijn redt je dat niet. Vieze plakkende tafels geen melk ea,? Warm eten elke dag hetzelfde . Smakeloze groothandel rommel. Hebben kinderboerderij die op filmpje toegankelijk is maar daar niet. Overal sloten. Dieren geen drinken. Gemeld bij receptie. Mevr zwaar beledigd . Niet bijgevuld dus nog een keer. Zegt ze ja jammer dan de boer komt morgen pas weer. Geen ruk te doen en slapeloze nachten door herrie. U kunt Beter paar tientjes meer betalen voor hotel ernaast.
Gereisd familie in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kyriad Disneyland Resort Paris scoort een 7.1 uit 10 op basis van 555 reviews.