Hotel Explorers ***

7,4

239 reviews over Hotel Explorers in het Nederlands

Leuk hotel, vriendelijk personeel

Loentje73, 21-8-2017

Het Hotel is prima voor een paar dagen Disneyland Paris. Alleen het ontbijt is echt chaos. Ontbijt op zich is prima, maar veel te druk. Wij hebben de 2e dag ontbeten bij Brioche Doree, dit zit ook in het hotel en hier kun je veel rustiger zitten. De kamers waren ruim en schoon, alleen waren ze de 2 dag vergeten de bedden van de kinderen te verschonen. Pendeldienst van en naar het hotel terug was prima geregeld, omdat wij een rolstoelbus nodig hadden werd deze iedere keer speciaal en gratis voor ons geregeld bij de servicedesk. De toiletten in de centrale hal waren niet schoon en het stonk er naar poepluiers helaas. Dat buiten beschouwing gelaten is dit een goed alternatief dan al die dure Disneyland hotels. Tip: Boek hotel en tickets voor Disney apart, ben je veel goedkoper uit.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig kinderhotel

Opa en Oma Boer, 5-8-2017

Kinder voorzieningen fantastisch. Kamer schoon en netjes, Service geweldig. Iedere medewerker was behulpzaam en vriendelijk.

Hebben 3 nachten doorgebracht. Iedere avond buffet in hotel, zeer goed. Ontbijtbuffet ook, alleen balen dat je 1 euro moet betalen voor een ei en voor een stukje bacon. Maar dat wisten we. Voor de prijs die we betaalden (560 euro voor 3 nachten) zou je dat inclusief kunnen maken!) desnoods met een voucher voor de veelvraten Haha). Verder een goede shuttle service naar Disneyland en station. Tip, voor de Eiffeltoren.....boek online als je niet 3 uur wilt wachten, alleen moet je dan wel een tijd opgeven..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk hotel

Tom, 27-3-2017

Perfect voor kinderen, zwembad beetje koud maar verder heel fijn! (Speedo verplicht kan je evt ook kopen in het hotel) aanrader is het restaurant captains library in het hotel goedkoop en lekker, andere restaurant leuk voor kinderen maar niet bijzonder en niet lekker. Ontbijt was top!!! Eieren moet je inderdaad voor betalen maar verder betaal je niet voor het ontbijt. Kamers waren ook prima hele fijne bedden en worden ook elke dag opgemaakt. Service was prima werden erg enthousiast en goed geholpen.Kluisjes voor de koffers zijn ook erg handig voor de laatste dag. Pendelbusje heel erg druk Helaas en afstand best ver om te lopen dus let goed op de tijden dat je naar Disney vertrekt en andersom. Fijne vakantie gehad!
Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Explorers bij:

Super leuk, netjes en verzorgd.

Saskia, 10-3-2017

Ligging, kamers, gastvrijheid goed. Minder goed keuze aan avond eten maar niet hinderlijk voor een paar dagen.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Geweldig kinderen hebben het er nu nog over!

Jacqueline, 15-1-2017

Geweldig hotel !

Oke het eten is slecht en duur maar er is een geweldige speelruimte, geweldig zwembad en de kinderen vinden het super !

Ontbijt is gewoon perfect netzoals de kamers hartstikke goed zijn.

Wij gaan alleen nog maar naar dit hotel. Inmiddels bijna 2 jaar terug maar dit jaar proberen we zeker terug te gaan omdat onze dochter het er nu nog over heeft.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Meten met twee maten

Waltmans, 29-12-2016

Het personeel bij het zwembad meet met twee maten en is dan ook nog zeer arogant ze zeggen dat kinderen in een speedo moeten zwemen maar heb er meerdere keren mensen waargenomen met een zwemtenue aan na dit te hebben aangekaart wordt gezegd dat dit mag als de mensen van het zwembad dit goed vinden
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Goed prijs-kwaliteit

Esther, 10-12-2016

Ligt vlakbij het Disney gebied. Voordeel was ook dat je behalve shuttlevervoer ook gratis op de Disney parkeerplaats bij de parken mag staan, kost anders 20€/dag. Zeker als je s'avonds het vuurwerk wil zien is dit aan te raden omdat anders iedereen tegelijk met de shuttles terug wil naar het hotel. De kans bestaat dan dat je erg lang moet wachten. Dit was de eerste keer dat wij niet in een Disney hotel zaten. Toegeven, dat is leuker omdat je zo via Disney village naar de parken kan lopen. Je blijft dan steeds in de Disney sfeer. Aan de andere kant, dit was veel goedkoper en voldeed prima. Deze keer ook hotel en tickets los geboekt en niet via de officiële site. Scheelde honderden euro's. Verder met name voor kleine kinderen leuk hotel met mooi zwembad en speelgelegenheid. Vriendelijk personeel, schone kamer. Goede bedden.Wel paar vloertegeltjes los in de badkamer. Ontbijt s' morgens was gezien de betaalde prijs goed.
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

prijs/kwaliteit zeer goed

marleen, 6-11-2016

hotel geboekt via touroperator voor 128 euro voor 1 nacht,2 volw,2 kinderen van 10 jaar incl ontbijt en zwembad. als je dit boekt bij euro disney bij kom je aan 714 euro incl 2 dagen park voor beide parken. ik begrijp de commentaren dat jullie dit dan duur vonden. hierbij heb ik nog 1 nacht seqoiua geboekt met 2 dagen park voor 420 euro, incl ontbijt en zwembad. wij hadden dus 2 nachten en 2 dagen park voor 135 euro pp

het water was lekker warm in het zwembad, er was geen volk bij het ontbijt (minpunt dat je voor een eitje moest bijbetalen, hebben we uiteraard niet gedaan, er was keuze genoeg; vers fruit, fruitsalade, chocobroodjes, croissant, stokbrood, flan en yoghurt individuele potjes, choco...

bedden zeer goede matrassen

geen frigo in kamer

aparte wc, niet in badkamer

kamers niet zo groot maar is enkel om te slapen toch??

geen redder in zwembad

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

Super leuk voor kleine kinderen

Maaike, 24-10-2016

Samen met mijn dochter van 5 jaar hier 3 nachten verbleven. Onze kamer was schoon en er is 2x schoongemaakt . Mijn dochter vond het zwembad helemaal top, elke dag gezwommen. Maar ook de binnenspeeltuin was voor haar helemaal leuk. Ontbijt is inderdaad erg karig maar was voor ons prima. Jammer dat je voor een gebakken ei moet betalen 2euro. Terwijl je 188 euro betaald per nacht!!!! Shuttlebus naar Disney is Top. Elk 10min rijd deze en binnen 10min ben je bij Disneyland. Vriendelijk personeel!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Prima hotel voor gezinnen

Susan Umans, 20-10-2016

Het Explorers Hotel was voor ons een prima hotel als uitvalsbasis naar Disneyland en Parijs. Onze 4-persoonskamer was niet heel groot, maar we hadden 4 prima bedden en alle faciliteiten waren aanwezig. Het is een groot hotel met veel gasten, maar bij het ontbijt verliep dit prima. Ontbijt zelf was ook goed.

We hadden geboekt via touroperator voor een speciale prijs en bij het inchecken en betalen berekende de baliemedewerker teveel. Het hotel kwam hier zelf op terug en we kregen het teveel betaalde meteen contant terug.

Zwembad hebben we helaas niet geprobeerd, maar zag er goed uit. De prijzen van het eten in het restaurant waren redelijk hoog en het personeel daar maakt een gehaaste indruk. De gratis pendeldienst was prettig, maar op sommige tijden erg druk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Explorers bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Explorers in Magny-Le-Hongre (bij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Explorers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Explorers scoort een 7.39 uit 10 op basis van 241 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: