Hotel Mercure Paris Levallois Perret

Hotel Mercure Paris Levallois Perret
Mercure Paris Levallois Perret

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mercure Paris Levallois Perret bij:

1 review over Hotel Mercure Paris Levallois Perret in het Nederlands

Mooie kamers. Goede ligging en perfecte service!

Willem Hendriks, 26-6-2013

Kamers zijn mooi ingericht en erg schoon. Wij hebben er geen ontbijt bij genomen, dus daar kan geen oordeel over gegeven worden. Service was echt perfect. Parkeergelegenheden werden ons perfect uitgelegd waardoor wij erg goedkoop konden parkeren in de straatjes. zaterdag en zondag parkeren was in de witte vakken gratis. Ook werden we perfect geholpen bij uitleg van vinden van de metro en kregen we een aantal kaarten mee van Parijs.
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Paris Levallois Perret in Levallois-Perret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Paris Levallois Perret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Paris Levallois Perret scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.