Hotel Boissiere *

Boissiere

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Boissiere bij:

1 review over Hotel Boissiere in het Nederlands

Ideaal voor stedentripje

wendyvsomeren, 4-11-2013

Het was even zoeken naar de Rue Jean Jaures (let op bij instellen TomTom om niet Parijs in te vullen, maar Levallois-Perret!), maar dit schattige kleine hotel is absoluut de moeite waard. Klein, simpel en schoon met vriendelijk personeel. De ligging is ongeveer 25 minuten van het centrum van Parijs af. Metrostation op tien minuten lopen. Verwacht niet teveel van het ontbijt, want dit is vrij karig. Ik raad aan om bij de bakkertjes verderop in de straat wat te halen. De kamers zijn iniminie en het is even stuntelen met koffers en een toiletbezoek, maar dit had wel haar charmes. Geen last van verkeer (we zaten op de eerste verdieping). Enige minpuntjes was de WIFI-service. Hoewel we op de eerste verdieping zaten, viel de WIFI bij mij continue uit. Aanrader voor een stedentripje Parijs, maar sla ook het kleine centrum van Levallois-Perret niet over! Op zondag is de lokale markt met voedselwaar etc.
Gereisd met vrienden in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boissiere in Levallois-Perret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boissiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boissiere scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.