Vakantiehuis Gite La Grange Du Bout Du Val

Gite La Grange Du Bout Du Val

1 review over Vakantiehuis Gite La Grange Du Bout Du Val in het Nederlands

Mooie Gite om Parijs en omgeving te verkennen

Jeroen Noot, 15-11-2013

Wij boekten deze Gite om Parijs en de omgeving te bekijken. De eigenaren communiceren ook in Engels, dus boeking verliep soepel.

Bij aankomst bleek de Gite groter en mooier dan we vooraf dachten. De gite staat in de achtertuin van de eigenaars, je hebt een eigen toegang tot de tuin en kijkt vanuit de Gite op de tuin.

De Gite is in 2013 opgeleverd en dus modern met een sfeervolle inrichting. Een grote woonkamer met keuken en eettafel. 2 ruime slaapkamer en als verrassing een vide met 2 persoonsbed boven de badkamer. Er zijn 2 badkamer met douche en toilet. Ook is er een vaatwasser en wasmachine aanwezig.

Deze gite bleek voor ons een goede uitvalsbasis om Parijs en omgeving te verkennen. Lekker tot rust komen na een lange drukke dag. De omgeving is mooi en landelijk met Dourdain op circa 15 minuten met de auto. Je zou hier ook prima kunnen fietsen. Klein minpunt is dat er in le Val Saint Germain geen restaurant is.

Prijs kwaliteit vonden wij zonder meer goed.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gite La Grange Du Bout Du Val in Le Val-Saint-Germain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gite La Grange Du Bout Du Val zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gite La Grange Du Bout Du Val scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.