Hotel Radisson Charles de Gaulle Airport ***

Hotel Radisson Charles de Gaulle Airport
Radisson Charles de Gaulle Airport
7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Radisson Charles de Gaulle Airport bij:

3 reviews over Hotel Radisson Charles de Gaulle Airport in het Nederlands

Ga zeker terug

Wilfred, 18-4-2013

Ik zocht een hotel bij de luchthaven. Deze vind ik het beste gelegen. Rustig ten noord oosten van de luchthaven met uitzicht op landelijk gebied. Licht verder wel in een industrie zone dus verwacht niets van de omgeving.

Ik gaf de voorkeur aan dit airport-hotel omdat de anderen dicht bij elkaar of in een betonnen omgeving liggen.

Er is een gratis shuttle naar het hotel (dat bieden andere hotels ook).

Het hotel heeft een mooi binnen zwembad, sauna en hammam. Toch lekker na een dag werken. Voorts is er gratis wifi in het hele hotel.

De kamers zijn groot en mooi. Heerlijk bed met veel kussens. Badkamer is prima maar kan inderdaad een opknapbeurt gebruiken zoals in een eerdere beoordeling aangegeven. Overigens (maar dat is zeer persoonlijk) vind ik de zeep etc die dit hotel aanbied een van de betere die ik in de vele hotels ben tegengekomen.

Het ontbijt is prima. Uitgebreid genoeg. Engels en Continental. Vers geperst sap en vers fruit.

Gereisd zakelijk in april 2013

Goed business hotel

Harald, 8-11-2012

Ben hier al een aantal keer geweest voor een conferentie die in het hotel gehouden werd. Voor dit soort doeleinden is dit hotel zeker geschikt. Je hebt, ondanks het feit dat dit hotel kort bij het vliegveld ligt, een goede nachtrust. Ontbijt is typisch Frans. Niet te overdadig en ook niet te ingetogen, net genoeg. Hotel ligt op een industrieterrein. Je moet wel gebruik maken van het busje naar het vliegveld. Verder is het hotel modern ingericht met veel marmer en vloerbedekking.
Gereisd zakelijk in november 2010

Keurig hotel vlakbij Charles de Gaulle Airport

B. Nagel, 3-8-2010

Prima hotel voor een overnachting vlakbij het vliegveld. De kamers zijn schoon en ruim en het personeel is vriendelijk. De badkamer was wat minder, en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Er rijden shuttles van en naar het vliegveld.
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Charles de Gaulle Airport in Le Mesnil Amelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Charles de Gaulle Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Charles de Gaulle Airport scoort een 7.2 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: