Hotel Premiere Classe Le Blanc Mesnil *

Hotel Premiere Classe Le Blanc Mesnil
Premiere Classe Le Blanc Mesnil

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Premiere Classe Le Blanc Mesnil bij:

1 review over Hotel Premiere Classe Le Blanc Mesnil in het Nederlands

Vreselijk, het echte gevangenis gevoel!

Mark, 5-7-2011

Dit hotel is echt waardeloos. Dit hotel heb ik geboekt om in de buurt van het vliegveld Le Bourget te verblijven tijden de Paris Airshow. Er werd €80,- per nacht gerekend. Achteraf logisch omdat de fatsoenlijke hotels natuurlijk vol zaten en dit ongeveer het enige hotel was dat overbleef. Het verbazingwekkende is dat op sommige sites, dit hotel goed beoordeeld wordt. Dit was een van de redenen waarom ik dit hotel geboekt heb, had ik dat maar nooit gedaan :S De kamer is ongeveer 2x4 meter, met een soort ingebouwde prefab badkamer. Kleren kun je niet ophangen, tenzij je ze aan de de hangers aan het stapelbed witl hangen. De radiator hangt los en overal zitten brandgaten van sigaretten in de vloer. Bovendien heb je ook nog een raam van 20x20 cm voor het uitzicht (zonder tralies). Het bed is te naar voor woorden, gaten in het dekbed en ongelooflijk klein. Het hotel staat ook nog eens in een vreselijk nare achterbuurt. Het lijkt me duidlijk; niet doen dus!
Gereisd met vrienden in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Le Blanc Mesnil in Le Blanc-Mesnil (Seine St. Denis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Le Blanc Mesnil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Le Blanc Mesnil scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.