Hotel Sofitel Paris La Defense *****

Sofitel Paris La Defense

12 reviews over Hotel Sofitel Paris La Defense in het Nederlands

Mooi!

bjorn92, 8-11-2015

Met mijn vriendin hier een weekend geweest.

Personeel erg vriendelijk, kamer super en echt geluidsstil, bedden heerlijk en een lekkere regendouche. Ook het ontbijt was lekker, al was het niet al te uitgebreid.

Als je Parijs wil verkennen heeft het hotel een goede liggeng, 2 minuten lopen naar de metro die je overal naar toe brengt.

Gereisd met partner in november 2015
Julie, General Manager, 10-11-2015

Dear bjorn92,

We very much appreciate your comments regarding your stay at Sofitel Paris La Défense.

It is always a pleasure to receive positive feedback and I am glad to read that you enjoyed your stay as a couple in the city of lights. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Super hotel

Thijs, 23-7-2013

met de metro naar alle bezienswaardigheden van Parijs binnen enkele minuten. Uitstekende kamers, heerlijk ontbijt
Gereisd met partner in juli 2013

Goeie service. Aanrader om Parijs mee te verkennen

snoepemans, 8-6-2012

Het hotel is ideaal voor een stedentrrip. Het heeft een zeer goeie service en het personeel is er zeer vriendelijk.

De kamer was wel erg warm en de temperatuur kon je helaas niet zelf regelen. Verder was de kamer super mooi en werd er goed schoongemaakt.

Eten in restaurant was goed maar erg prijzig. wij waren met zn tweeen voor een voor en hoofdgerecht 150 euro kwijt.

Gereisd met partner in maart 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sofitel Paris La Defense bij:

Goed hotel, service uitmuntend!

Annet, 4-3-2012

Sofitel La Defense is een prima hotel! Goede service, bedden slapen heerlijk en via de metro is werkekijk alles te bereiken... Alleen het restaurant was verschikkelijk, droge pasta, hamburger helemaal doorbakken en drie keer wijn over ons heen gemorst! La Defense is slecht te vinden vanaf NL, staat niet in het GPS systeem! Dus vooraf goed uitzoeken hoe je moet rijden en absoluut niet eten in het restaurant €200,- voor een paar hamburgers die niet goed waren is over de top! Ontbijt is een aanrader...
Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Super plek om Parijs te gaan verkennen

AvH, 31-10-2011

Echt 5 sterren waardig. Ligt in de wijk La Defense. Aldaar is het autovrij, dus kun je op je gemak naar La Grande Arche en het winkelcentrum aldaar lopen.

Hotel is fantastisch. Vriendelijk personeel, niets is teveel. Kamers erg schoon en voor Franse begrippen ruim. Een heerlijk bed!

Ontbijt geweldig en diner ook erg lekker, maar wel aan de prijs! De kamer die wij hadden kost normaal 615 euro per nacht, excl. ontbijt. Wij hadden via een reisorganisatie geboekt, incl. metrokaartjes, mineraalwater op de kamer en gratis parkeren in de parkeergarage.

Vanuit het hotel zit je in een mum van tijd overal in Parijs waar je maar wilt. De metro ligt om de hoek!

Wij gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

een top hotel!!!

Mario en Door, 9-8-2011

Geweldig hotel. Wij konden de parkeergarage van het hotel niet vinden en hadden de auto ergens in een garage geparkeerd en zijn te voet naar het hotel gelopen.

Het hotel heeft de auto opgehaald en in de juiste garage geparkeerd wat een service.

Mooie kamers, gratis upgrade. Geweldig goede bedden en inderdaad heel stil s'nachts.

Een oase van rust en geborgenheid in het drukke Parijs.

Absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

prima hotel vlakbij metrostation, Aanrader!!!

Floor, 3-6-2011

Het is een prima hotel, we zijn hier nu voor de 2e keer geweest en gaan zeker nog een keer terug.

Vriendelijk personeel, mooie schone en ruime kamers.

Geboekt via een reisorganisatie, dat was veel goedkoper en gratis metrokaarjes en

parkeren in de bewaakte parkeergarage plus een upgrade naar een superior room.

Al met al top!

Gereisd met partner in april 2011

goed hotel om parijs te bezoeken

D Haak, 11-10-2010

Goed vijf sterren hotel in de wijk La Defense op loop afstand van de metro. Hotel is vrij makkelijk met de auto te bereiken vanuit nederland van het ligt aan de buitenkant van de ringbaan van parijs en ook aan de noordkant. Parkeren is ook geen probleem want het ligt boven op een parkeergarage en er is ook nog valet-parking voor 25 euro per nacht (dat betaal je normaal ook in parijs voor een nacht parkeren in een openbare parkeergarage). Rondom het hotel is echter niets te doen, daarvoor moet je de metro pakken

Onbijt is prijzig (26 euro) maar je kunt via diverse reisorganistaties boeken inc ontbijt. Ontbijt is uitgebreid en lekker.

Kamers zijn ruim, netjes en voorzien van een aparte douche en bad. Alles ziet er netjes en verzorgt er uit.

Wij hadden het hotel via een reisorganistatie geboekt met als voorwaarden dat wij niets konden veranderen aan de boeking. Ivm prive omstandigheden konden wij echter niet gaan. Het hotel heeft de boeking zelf kosteloos aangepast dus service een 10!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

echt een aanrader voor een paar dagen parijs

linda westenbrink, 6-8-2010

een heel mooi hotel met erg vriendelijk personeel de kamers zijn prachtig evenals het uitzicht je bent met 2 minuten bij de metro
Gereisd met partner in december 2009

een absolute aanrader

Petra Talens, 20-11-2009

een heel goed hotel met een uitstekende verbinding naar centrum.

Metro nog geen 5 min. lopen. Prijzen consumpties erg hoog.Naast het hotel

Pommes et Pain voor een heerlijk bakje koffie. Omdat het in het zakencentrum ligt, 's-nachts heel stil. Absoluut een aanrader. Wij hadden een arrangement bij Touroperator geboekt, anders te duur.

Gereisd met partner in november 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sofitel Paris La Defense bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Paris La Defense in La Defense, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Paris La Defense zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofitel Paris La Defense scoort een 9 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: